nic nie udowodnisz, musial bys miec nagranie (nie zdjecia) ze zapakowales monitorktorynei byl uszkodzony a potem zabral go kurier. Oczywiscie nie masz takiego nagrania.
Śmiem przypuszczać że takie nagranie ma serwis, ze otwieraja paczke a w srodku jest rozbity monitor.
cala reszta to doczytanie w regulaminie kuriera/karcie gwarancyjnej - co w takim przypadku
@EKCI: Kolego Ekci, serdecznie Ci współczuję zaistniałej sytuacji, wiem jak boli uszkodzenie czy też strata sprzętu od którego jesteś praktycznie uzależniony. Na przyszłość polecam ci spisanie z kurierem notatki że sprzęt który przyjmuje jest w nienaruszonym stanie. Jeżeli nie będzie chciał podpisać, daj mu te 20zł, w większości to młode chłopaki którym za taką sumę gęba się ucieszy i na pewno dopilnują by paczce się nic nie stało. Tyle ode mnie.
Ja już nigdy nie kupuje LG. Tanie mięso psy jedzą. Wszystko co miałem od LG się zepsuło :(. Wyleczyłem się z tanich zakupów. Wolę trochę dołożyc kupić monitor Della i mam spokój na lata
@wildhoney: Tak, a potem ktoś inny wrzuci wykop o tym jak został wychuchany na Allegro...
Takie zachowania trzeba tępić w zarodku, a nie działać w myśl zasady - mnie wyruchali to ja spróbuje wyruchać innego typa, może nie zauważy opisu i będę kryty.
Komentarze (147)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Śmiem przypuszczać że takie nagranie ma serwis, ze otwieraja paczke a w srodku jest rozbity monitor.
cala reszta to doczytanie w regulaminie kuriera/karcie gwarancyjnej - co w takim przypadku
Nie dotyczy to tylko LG, ale wszystkich producentów.
To jest: http://www.facebook.com/LGPolska
Takie zachowania trzeba tępić w zarodku, a nie działać w myśl zasady - mnie wyruchali to ja spróbuje wyruchać innego typa, może nie zauważy opisu i będę kryty.