Ja zapinam pasy, ale pamiętam tego pasażera autobusu pielgrzymów, który się rozbił we Francji kilka lat temu, przy zjeździe z góry. Przeżył tylko dlatego, że spał, nie był zapięty i wyrzuciło go oknem, a wszyscy pozostali się poprzypinali i spłonęli w pożarze. Tak więc są różne przypadki, niektóre pachną przeznaczeniem.
Akurat w tym przypadku niezapięcie pasów i wystrzelenie z pojazdu mogło mu uratować życie. Z taką prędkością zderzenie czołowe równa się prawie zawsze śmierci na miejscu ze względu na przeciążenie oraz zmiażdżenie samochodu. W powyższym filmie widać całego człowieka wylatującego z auta, tak więc po "lądowaniu" uderza on o ziemię koziołkując z wysokości zaledwie kilku metrów. Jedynym problemem jest więc prędkość pozioma oraz to, na co nieszczęśnik spadnie. Tak czy siak, przeciążenia
@gophffer: . Raczej większe, zapomniałeś do energii uderzenia dodać jeszcze energię kinetyczną ruchu obrotowego lecącego kolesia. Poza tym ma 50% szans że walnie głową o ziemię (możliwości są tylko cztery ale redukują się do dwóch: 1. upadek na głowe 2. upadek na nogi. 3. upadek na brzuch = walnięcie głową w podłoże 4. upadek na plecy = walnięcie nogami w podłoże).
Big accident occurred yesterday on route M9 (Baltic Highway). Seven vehicles collided 30 km from Moscow on 18th of August at approx 20:30 local time. This accident left 2 dead: one of the two victims was 26 y.o. prosecutor in Moscow, returning home from the gym. 3 people were injured, one of them is in critical condition.
As reported by Interfax, a car swerved into oncoming lane for some reason, hitting "Mercedes
Komentarze (172)
najlepsze
its raining man...
As reported by Interfax, a car swerved into oncoming lane for some reason, hitting "Mercedes