Z nożyczkami na reklamy. Miejscy partyzanci
Chciałem wysprzątać Opolską przy pętli tramwajowej, bo widziałem tam wczoraj jeden nielegalny baner. Idę, a reklama już w koszu! Przyznać się, kto mi kradnie robotę?
engel z- #
- #
- #
- #
- 59
Chciałem wysprzątać Opolską przy pętli tramwajowej, bo widziałem tam wczoraj jeden nielegalny baner. Idę, a reklama już w koszu! Przyznać się, kto mi kradnie robotę?
engel z
Komentarze (59)
najlepsze
To akurat plaga w Poznaniu jest. Wszędzie swoje g---o rozwieszają. Tu najbardziej widać słabość władz miejskich (i ustawodawcy) bo nie umieją sobie poradzić z taką pierdołą jak zaśmiecanie połowy miasta przez jedną firmę. Aż chyba sobie kupie sekator.
Czyli można bez obaw zrywać reklamy typu "pożyczka bez dowodu!!!11" z latarni przy ulicach? U nas na KAŻDYM słupie wiszą takie:
Więc, można (czy może nawet powinno się?) zerwać i wyrzucić do kosza.
czytałem i to chyba dokładniej niż Ty, ponieważ nie zauważyłeś, iż bohater swoją wiedzę o legalności danej reklamy opiera o własność nieruchomości. Nieruchomość będąca własnością miasta może zostać wynajęta na podstawie umowy, gdzie są określone warunki najmu, a której bohater zapewne nie widział.
Podpowiedź:
Zapytajcie się na FB tak jak ja:
https://www.facebook.com/KredytyChwilowki
"W połowie maja jeden z partyzantów pochwalił się, że usunął "kilka szmat" z płotu przy skrzyżowaniu ul. Umultowskiej i Wiechowicza. Okazało się, że część banerów wisiała tam legalnie, w tym reklama drukarni Express Print z os. Śmiałego. Brat szefa drukarni jest architektem, śledzi forum z przechwałkami antyreklamowych partyzantów. Zniknięcie reklamy od razu z nimi powiązał. - Popieram takie akcje, bo reklamowy miszmasz na mieście strasznie drażni. Tyle że -
@krisip: Jeżeli ktoś płaci właścicielowi płotu za wywieszenie baneru to chyba jest legalna. W takim przypadku zrywanie baneru jest wandalizmem co najmniej.
Ja ich w sumie rozumiem - konkurent powiesił szmatę, to i ja powiesić muszę, bo wyższością moralną/estetyczną dzieci nie nakarmię, jak mi konkurencja wszystkich klientów przejmie.
Gdyby były skuteczne mechanizmy prawne do usuwania takich śmieci i karania firm, które to robią, to pole reklamowej walki byłoby nadal równe.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora