Cóż, przykra sprawa. Producent zachowuje się szczeniacko, markę łatwo stracić. Za dużo sodówki, przez te dostawy dla wojska pewnie. Sklep usiłuje zachować swój status quo, więc jest pomiędzy młotem a kowadłem.
Moje doświadczenie jest takie że buty bez membrany są bardzo fajne na zwykłe góry latem. Miałem ultra ciężkie Scarpa Eiger (nie polecam, kilery pięt przez sztywną wkładkę w podeszwie do raków automatycznych) i Karrimory KSB. Te drugie to były
Niektóre firmy nigdy się nie nauczą - dużo zależy od podejścia do polityki reklamacji i zwrotów. Wizerunkowo stracili dużo więcej, niż 1 klienta.
2 przykłady,
1. Z autopsji, dobra kurtka snowboardowa znanej firmy - gigant w tej branży. Uszkodzony zamek.. źle był wszyty. Oddałem dopiero po sezonie na reklamację, tak jak zaproponował sprzedawca. Producent reklamację uznał. Mogłem wziąć droższy model w innym kolorze, ale nie chciałem. Identycznej nie było - bo to
Ponieważ czujemy się, jako firma hunt-fish.eu niesłusznie i kłamliwie osądzani o nieuczciwe i niezgodne z prawem praktyki stwierdzamy, co następuje:
1. Odpowiedź (odmowną) na reklamację butów Vakuum GTX złożoną w dniu 26-04-2013 przesłaliśmy listem poleconym w 14 dniu od złożenia reklamacji - oczywiście dysponujemy stosownym dokumentem potwierdzającym – potwierdzenie z właściwego urzędu pocztowego, nr listu (00) 359007731235901870 – tutaj można sprawdzić status przesyłki - http://sledzenie.poczta-polska.pl/. W przesyłanych dokumentach liczy się
„Nieprawdą jest, że nie odpowiedzieliśmy na pismo otrzymane od Federacji Konsumentów w Gdańsku – dla zainteresowanych odpowiedź możemy przesłać mailem.”
Mail w którym informujecie Państwo że pismo przesłane mailem przez FK nie jest wystarczające i chcecie pisma wysłanego pocztą jest dla mnie bawieniem się w kotka i myszkę. Jeśli to jest istotną wiadomością to przyznaję się do jej pominięcia. A butów jak nie było tak nie było.
@hunt-fish: Witam, Chciałbym odnieść się do zarzutów stawianych przez sklep hunt-fish.eu
„ Odpowiedź (odmowną) na reklamację butów Vakuum GTX złożoną w dniu 26-04-2013 przesłaliśmy listem poleconym w 14 dniu od złożenia reklamacji - oczywiście dysponujemy stosownym dokumentem potwierdzającym – potwierdzenie z właściwego urzędu pocztowego, nr listu (00) 359007731235901870 – tutaj można sprawdzić status przesyłki - http://sledzenie.poczta-polska.pl/. W przesyłanych dokumentach liczy się zawsze data stempla pocztowego, dla niezorientowanych sugeruję zasięgnąć porady prawnej.
@maryan83 - taka prośba na przyszłość. Nie pisz "??", bo aż oczy bolą :)
Co do samego przedmiotu wykopu, to oczywiście wykopałem i współczuje. Sam niejednokrotnie byłem ofiarą takiego chamskiego oszustwa. Niestety, sporo sklepów w Polsce prowadzi "biznes" w taki sposób. Grają na zwłokę i liczą, że zamęczą klienta.
od lat używam Salomonów, mój pierwszy model który kupiłem w 2006 wytrzymał 5 lat ( w tym dwie wycieczki po Camino de Santiago - ok 450km trudnej trasy). używałem tych butów zarówno na górskich szlakach ja i całą jesień/zimę. w sumie pociągnęłyby dłużej ale zniszczyłem je przez własną głupotę. potem skuszony okazyjną ceną kupiłem Salomon Revo SCS (bezszwowe) - wyglądają kosmicznie, niestety wybajerowany wygląd nie idzie w parze z wygodą, są mi
@psowaty: Kupujac buty zwracam zwykle uwage na rodzaj poszewki, Salomon w butach z Goretexem stosuje podszewki z miekkiego i elastyczndgo materialu ktore jakos mnie nie przekonuja ale takze material z grubym splotem ktoru przypomina troche cordure. Ten gruby splot jest calkiem odporny na wycieranie i "kulkowanie". Z ktorego materialu byla wykonana poszewka o ktorej pisales?
Na koniec taka mała porada dla każdego konsumenta – jeśli nie zgada się Pan/Pani z otrzymaną decyzją wystarczy zwrócić się do lokalnego licencjonowanego rzeczoznawcy i uzyskać niezależną opinię świadczącą o słuszności złożonej reklamacji - w takim przypadku jeszcze raz, na własny koszt wyślemy (każdy szanujący się sprzedawca zrobi to samo) produkt do ponownej analizy dodatkowo wspierając się opinią rzeczoznawcy.
Nikomu ze sprzedających nie zależy na odrzucaniu słusznych reklamacji, to po prostu niedorzeczne.
@hunt-fish: „Na koniec taka mała porada dla każdego konsumenta – jeśli nie zgada się Pan/Pani z otrzymaną decyzją wystarczy zwrócić się do lokalnego licencjonowanego rzeczoznawcy i uzyskać niezależną opinię świadczącą o słuszności złożonej reklamacji - w takim przypadku jeszcze raz, na własny koszt wyślemy (każdy szanujący się sprzedawca zrobi to samo) produkt do ponownej analizy dodatkowo wspierając się opinią rzeczoznawcy. Nikomu ze sprzedających nie zależy na odrzucaniu słusznych reklamacji, to po
Komentarze (161)
najlepsze
Cóż, przykra sprawa. Producent zachowuje się szczeniacko, markę łatwo stracić. Za dużo sodówki, przez te dostawy dla wojska pewnie. Sklep usiłuje zachować swój status quo, więc jest pomiędzy młotem a kowadłem.
Moje doświadczenie jest takie że buty bez membrany są bardzo fajne na zwykłe góry latem. Miałem ultra ciężkie Scarpa Eiger (nie polecam, kilery pięt przez sztywną wkładkę w podeszwie do raków automatycznych) i Karrimory KSB. Te drugie to były
2 przykłady,
1. Z autopsji, dobra kurtka snowboardowa znanej firmy - gigant w tej branży. Uszkodzony zamek.. źle był wszyty. Oddałem dopiero po sezonie na reklamację, tak jak zaproponował sprzedawca. Producent reklamację uznał. Mogłem wziąć droższy model w innym kolorze, ale nie chciałem. Identycznej nie było - bo to
Ponieważ czujemy się, jako firma hunt-fish.eu niesłusznie i kłamliwie osądzani o nieuczciwe i niezgodne z prawem praktyki stwierdzamy, co następuje:
1. Odpowiedź (odmowną) na reklamację butów Vakuum GTX złożoną w dniu 26-04-2013 przesłaliśmy listem poleconym w 14 dniu od złożenia reklamacji - oczywiście dysponujemy stosownym dokumentem potwierdzającym – potwierdzenie z właściwego urzędu pocztowego, nr listu (00) 359007731235901870 – tutaj można sprawdzić status przesyłki - http://sledzenie.poczta-polska.pl/. W przesyłanych dokumentach liczy się
„Nieprawdą jest, że nie odpowiedzieliśmy na pismo otrzymane od Federacji Konsumentów w Gdańsku – dla zainteresowanych odpowiedź możemy przesłać mailem.”
Mail w którym informujecie Państwo że pismo przesłane mailem przez FK nie jest wystarczające i chcecie pisma wysłanego pocztą jest dla mnie bawieniem się w kotka i myszkę. Jeśli to jest istotną wiadomością to przyznaję się do jej pominięcia. A butów jak nie było tak nie było.
„Do własnej analizy
„ Odpowiedź (odmowną) na reklamację butów Vakuum GTX złożoną w dniu 26-04-2013 przesłaliśmy listem poleconym w 14 dniu od złożenia reklamacji - oczywiście dysponujemy stosownym dokumentem potwierdzającym – potwierdzenie z właściwego urzędu pocztowego, nr listu (00) 359007731235901870 – tutaj można sprawdzić status przesyłki - http://sledzenie.poczta-polska.pl/. W przesyłanych dokumentach liczy się zawsze data stempla pocztowego, dla niezorientowanych sugeruję zasięgnąć porady prawnej.
Co do samego przedmiotu wykopu, to oczywiście wykopałem i współczuje. Sam niejednokrotnie byłem ofiarą takiego chamskiego oszustwa. Niestety, sporo sklepów w Polsce prowadzi "biznes" w taki sposób. Grają na zwłokę i liczą, że zamęczą klienta.
NIEZATANIE & NIETRWAŁE.
IMO dla Bardzo Bogatych Ludzi ;) Ja już nie kupię więcej butów marki MEINDL
Nikomu ze sprzedających nie zależy na odrzucaniu słusznych reklamacji, to po prostu niedorzeczne.
Nikomu ze sprzedających nie zależy na odrzucaniu słusznych reklamacji, to po