Mam wrażenie że koleś po prostu przedobrzył, poskładał się jak scyzoryk na tym winklu i chciał za szybko wyprostować albo zahaczył stopą/podnóżkiem i to go zbiło z tropu. Co by nie było to na bokach najwięcej tej opony zostało.
Szanowni koledzy, doszło tu chyba trochę do pomylenia pojęć a przede wszystkim przyczyny i skutku.
Otóż opony łyse to w sumie nic innego jak oponySLICK, czyli najlepsze opony zapewniające najlepszą przyczepność oraz najmniejsze opory toczenia. Są używane w F1 i innych, porównajcie zresztą swoje opony zimowe i letnie, te letnie jakby bardziej gładkie prawda? bardziej "łyse"? Im bardziej gładka opona tym więcej jej przylega do nawierzchni. Nie nadają się jednak
@shakazu: Nie można porównywać skrajnie zużytej opony do opony typu slick. Opony slick przede wszystkim mają zupełnie inną gęstość niż normalne i zużywają się znacznie szybciej. Zwykła opona doprowadzona do takiej ruiny jak ta z filmu jest powodem uślizgu, ja nie wiem co gość miał w głowie siadając na motocykl z przednią oponą w tak opłakanym stanie.
ja tu nie widzę, aby ta opona była łysa. Zresztą nawet jak by była to nie koniecznie była przyczyna wypadnięcia z zakrętu, więc opis co najmniej nietrafiony
Komentarze (88)
najlepsze
Otóż opony łyse to w sumie nic innego jak oponySLICK, czyli najlepsze opony zapewniające najlepszą przyczepność oraz najmniejsze opory toczenia. Są używane w F1 i innych, porównajcie zresztą swoje opony zimowe i letnie, te letnie jakby bardziej gładkie prawda? bardziej "łyse"? Im bardziej gładka opona tym więcej jej przylega do nawierzchni. Nie nadają się jednak
@alkif: Pewnie kierowcy konserw, którzy nie patrzą w lusterka.