Przerwane szlaki logistyczne utrudniają wywożenie towarów z polskich portów
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_rwLErerQAr8jIuDezJJugNfD61I2Ag5i,w300h194.jpg)
Od strony morza trwa istny napór kontenerów. Odnotowujące rekordowe wyniki przeładunkowe porty w Gdańsku i Gdyni inwestują gigantyczne środki w poprawę infrastruktury na swoim terenie.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/wybrzeza_UrKro5v452,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Chciałbym zobaczyć ile kasy wpompowano przez ponad 20 lat w ten skansen. W dotacje do tras, łatanie budżetu PKP z kasy państwowej, przetargi na budowę torów, zakupy pociągów , remonty stacji i oczywiście pensje .
Linie lokalne najłatwiej utrzymać, bo tam masz regularną ilość pasażerów tyle, że trzeba odpowiednio koszty mieć niskie...Na całym świecie kolej regionalna to trzon kolei tylko nie w PL.
Już DB by zadbało o to, żeby polaka było stać na korzystanie z ich produktu.
A PKP to nie tylko przewozy pasażerskie, to jeszcze ogromna ilość przewożonych towarów i ta gałąź kolei jest bardzo opłacalna.
@portas91: jesteś pewien, ze właśnie taki byłby skutek prywatyzacji w prowadzenia konkurencji? Ja mam wrażenie, ze byłoby zdecydowanie lepiej.
Popatrzcie na rozwój miast do których trafiła kolej a tych które ominęła...
Komentarz usunięty przez moderatora
Najpierw niech się zajmą usprawnieniem odprawy celnej w Polsce i wyładowywaniem kontenerów, bo przez to bardzo duża ilość kontenerów do Polski idzie przez Hamburg.
Komentarz usunięty przez moderatora