Ile trzeba sprzedać egzemplarzy gry komputerowej, żeby na niej zarobić?
Mogłoby się wydawać, że kosztująca zwykle kilkadziesiąt dolarów gra mogąca pochwalić się ponad 3-milionową sprzedażą spokojnie na siebie zarobi. Po odjęciu kosztu kilkuletniego utrzymania załogi, kosztów produkcji i opłat licencyjnych,marketingu oraz marży okazuje się, że nie...
c.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 126
Komentarze (126)
najlepsze
Poza tym, skoro tak drogie gry się nie zwracają, to może warto robić tańsze gry, np. takie jak ostatnio pojawiają się na Kickstarterze - twórcy oczekują ~ 1 miliona dolarów, dostają go od ludzi, i robią fantastyczną grę, którą potem mogą dodatkowo sprzedać, mimo,
Komentarz usunięty przez moderatora
Ktoś im kazał tyle wydawać? To jest tylko i wyłącznie ich wina, że przeszacowali markę.
Szkoda, że nie po śląsku.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Microsoft na Halo 4 w pierwszym dniu zarobił 224 miliony dolarów. Activision-Blizzard na Call Of Duty: Modern Warfare 3 zarobił 400 milionów sprzedając w jeden dzień 6 milionów kopii, a na Black Ops
Co do zarządzających, to prezes u mnie w firmie (500 pracowników) nie ma o niczym pojęcia, wpada na dwie godziny i zajmuje się głównie prywatnymi sprawami, a zadaje takie pytania że ręce opadają, jakby dopiero się tu pojawił a nie grzał posadę od lat. Całkowicie polega na dwóch zaufanych osobach, tyle że zarabia kilkakrotnie więcej od nich.