@ludzki_mammograf: tylko z drugiej strony w dzisiejszych czasach przyśpieszenie czy pojemność bagażnika jest o 2 kliknięcia z tąd, ale nikt Ci w katalogu nie napisze, że irytujący jest ten plastik w desce roździelczej, albo że auto się cudownie prowadzi i nie chce się z niego wysiadać, albo że fajnie jeździ, ale bak ma tak mały, że każda stacja po drodze jest Twoja. Kiedyś kiedy żeby poznać cyfry z katalogu trzeba było
@blaszanypik: Myślę, że to niewątpliwy wpływ popularności Top Geara. Nie dziwne, że przy budżecie i ilości widzów, wiele programów pragnie się do nich upodobnić i uszczknąć nieco z tortu dla siebie. Widać to np. po tym, że kiedyś automaniak to była Martyna Wojciechowska i Maciek Wisławski, a teraz są trzej prezenterzy, ba! w zeszłym roku zaczeli wspolprace nawet z dawnym Stigiem z Top Gear.
@EmmetBrown: Chodzi o to, że jak kiedyś wypuszczano jakiś model samochodu - to miał on świadczyć o potędze danej marki, dobrym zapleczu technicznym producenta. Coś w stylu "utrzeć nosa konkurencji i pokazać, że to my wypuściliśmy najlepszy sprzęt". Teraz wszystko jest robione na jedno kopyto, trudno odróżnić producentów, nikt nie ma indywidualnego stylu, jak dawniej.
@Qadrat: Lexus (Toyota) wtedy chcąc wejść na rynek musiała "utrzeć" nosa. Dzisiaj? Ile mamy grup kapitałowych produkujących samochody? Z tuzin? Nie więcej.
@aven9er: LS400 był produkowany tylko w jednej opcji - 4.0l v8. Mój model jest z roku 1997.
Koszta utrzymania niewielkie, nic się nie psuje.
Po zakupie wymieniłem 4x amortyzatory, wahacze górne przód, końcówki drążków, wszystkie były oryginalne 16 letnie. Dla mechanika jest to fajne auto z racji, że konstrukcja jest dość prosta także robota tania.
@MediaHub: jeżdżę nim od ponad roku, zrobiłem 32tys km i założyłem instalacje LPG stag300 30tys
@laksacja: Zawieszenie pneumatyczne to była jedna z opcji. Mój LS400 rocznik 90' ma zawieszenie standardowe i tu ciekawostka - amortyzatory od nowości nie były wymieniane i nadal świetnie się sprawują. Co do zawieszenia pneumatycznego to można je wymienić na standardowe. Dla wszystkich fanów tego modelu polecam stronkę www.lexls.com - bardzo dużo przydatnych tutoriali.
@laksacja: Chlopie zloty... nie masz zielonego pojecia o czym mowisz. Mam 2 japonce. Mam amerykanca. Ba! Przez rok mieszkalem w Stanach i na codzien mialem doczynienia z "ich" motoryzacja. Tak z przekory zapytam: masz jakiegos japonca? Ile nim przejechales? Co umiesz w nim samodzielnie wymieniac? Bo widzisz.. ja w swoim patrolu zrobilem przeszczep silnika na inny. Nawet dwukrtonie. I raz dosc powazny tuning (ze ~130 KM na 220KM)
Komentarze (252)
najlepsze
Inna sprawa, że są ludzie, którzy wolą
Edit:
O widzę że kolega wyżej już zauważył problem.
USA: 119 910 USD ~ 380 762 złotych.
Niemcy: 131 800 Euro ~ 546 374 złotych.
Szwajcaria: 177 200 CHF ~ 598 405 złotych.
Polska: 627 200 złotych.
http://www.imcdb.org/vehicle_26380-Lexus-LS-400-UCF20-1997.html
Koszta utrzymania niewielkie, nic się nie psuje.
Po zakupie wymieniłem 4x amortyzatory, wahacze górne przód, końcówki drążków, wszystkie były oryginalne 16 letnie. Dla mechanika jest to fajne auto z racji, że konstrukcja jest dość prosta także robota tania.
@MediaHub: jeżdżę nim od ponad roku, zrobiłem 32tys km i założyłem instalacje LPG stag300 30tys
Co to wedlug