Wyremontowali tory za 30 milionów, teraz chcą zamykać szlak
Najbardziej absurdalne jest to, że aż 3 przewoźników chce tam wozić ludzi. Z cyklu - ale mamy burdel w PKP
F.....o z- #
- #
- #
- 22
Najbardziej absurdalne jest to, że aż 3 przewoźników chce tam wozić ludzi. Z cyklu - ale mamy burdel w PKP
F.....o z
Komentarze (22)
najlepsze
Narodzie, prosimy nie przeszkadzać w robieniu interesów!
Hochwander: Protokół zniszczenia...
Miś: Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach.
Uwielbiam jeździć pociągiem i wybieram go jadąc do Krakowa, ale nie każdy może myśleć tak jak ja - bo co prawda jest taniej (5 zł pociąg, 9 zł bus, PKS jakoś podobnie) to pociągiem jadę co najmniej 30 minut dłużej. Stoi @@%# wie po co na stacjach, dramat.
Zadziwiające jest to, że nie ma kogoś, kto by się tym zajął. Na trasie 52, która biegnie prawie równolegle do tego szlaku jest tak wk$$@ę połączeń autobusowych i busowych, że się w głowie nie mieści. Busem/autobusem mogę jechać z Krakowa mniej więcej co pół godziny. Pociągiem raz w tygodniu (piątek i niedziela w drugą stronę).
Niby
Zrozumcie, najpierw kradnie się przy budowie, potem kradnie się przy rozbiórce i wszyscy są zadowoleni.
A teraz najlepsze, Unia Europejska stawia na rozwój kolej, bo np. jeśli chodzi o zużycie paliwa, to przewóz towarów koleją, jest około 5 razy tańszy od przewozów ciężarówkami. Więc za parę lat, te linie kolejowe, będą odbudowane,
Brawa dla autora tekstu!
Tyle że akurat robiono te badania przed wejśćiem na ten szlak Kolei Śląskich, którym może trochę więcej zależy niż Przewozom Regionalnym. PRy woziły powietrze latami i było ok, KŚ stara się coś z tym zrobić. Tzn. sprawia takie wrażenie...