O tym jak spece z S.B.E. Polska odkryli wilgoć w moim telefonie
![O tym jak spece z S.B.E. Polska odkryli wilgoć w moim telefonie](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_zkZr1I6qPKr0QyU3WUHqiYcyzm4U4Ik2,w300h194.jpg)
Czyli słów kilka o tym jak jesteśmy traktowani przez serwisy gwarancyjne, jak firmy mają w poważaniu swoich wieloletnich klientów i jak tworzy się nowomowa olewania ludzi ze słowem "ślady wilgoci" na czele, a wszystko to na bazie moich własnych doświadczeń z próbą reklamacji drobnej usterki telefonu
![Quinn](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Quinn_1,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 208
Komentarze (208)
najlepsze
Szkoda tylko, że ten nieoryginalny wyświetlacz znalazł się tam przez to, że już raz był naprawiany w ramach gwarancji i wpis o tym był na karcie...
Natomiast zdecydowałem się sprawę opisać, bowiem gdyby sprawa rozbijała się o 100, 200 czy 500 zł -
Co więcej, jeśli wystarczy tak niewiele, aby owe mierniki aktywować, to tylko pokazuje troskę o klienta. Krótki rzut
Postanowiłem na własną rękę wymienić ekran bo oczywiście serwis by mnie olał w takim przypadku cieplutki moczem.
Po rozkręceniu telefonu, pasek info o wilgoci, miał kolor czerwony, co sugerowało że telefon został zalany.
Mimo że tak nie było, zapewne złapał wilgoć podczas rozmowy na zewnątrz - "zapewne".
źródło: comment_oKk0B1HoCLABo1X3yF5ht9HAmzYCHn2M.jpg
PobierzNaklejka w Twoim przypadku wskazuje na dość mocne zawilgocenie.
Jeżeli technik zauważył, że naklejka "aktywowała", to ma obowiązek odmówić naprawy gwarancyjnej, a także z pozagwarancyjną są problemy.
W każdym razie naklejka jest na wierzchu i nie wymaga otwierania telefonu - dlatego naklejki broniące dostępu do wnętrza były nienaruszone.
Akurat przy tak prostej usterce wątpię, żeby serwis specjalnie spowodował zadziałanie markera ponieważ zespół ma premię od wykonanych napraw, a jednym z parametrów wyznaczających wysokość premii jest m.in. ilość odrzuconych telefonów.
Pracowałem w CRC (obecne regenersis) i
Najlepszy jest fakt że można sie odwołać od decyzji serwisu tyle że wtedy obciąża Cie za ekspertyze.Nie ma ustawowego terminu na naprawe serwisową-jest tylko termin na poinformowanie klienta co sie dzieje w sprawie telefonu-2 tyg.
Powiem Ci nawet że nie