No tu raczej maluch to zupełnie drugorzędna sprawa. Konstrukcja całkiem pomysłowa, a do jej napędu pewnie bardziej by się nadał przednionapędowy np. golfik jedynka, w odwrotnej pozycji, gdyż widać, że maluszek na wstecznym kręci.
Wyprodukowany został w 1999 roku przez firmę ZAGRO Bahn- und Baumaschinen GmbH. Służy do prowadzenia prac manewrowych z wykorzystaniem środka jezdnego w postaci wózka widłowego. W naszym przypadku zamiast wózka stosujemy Fiata 126p
Kaszlak. Auto-sugestia. Posiadałem to coś. W ogóle to auto fenomen. Silnik o pojemności i mocy kosiarki. 110 km na godzinę z górki z wiatrem w plecy. Palił jak smok, hałasował nie lepiej. widziałem wiele dziwnych przeróbek ale żeby jako lokomotywa to pierwszy raz widzę.
@hektor190: Manualne skrzynie też mają synchronizatory np maluch ma synchronizację dla 2,3,4 brakuje synchronizacji dla biegu 1 i właśnie wstecznego. Dodatkowo w skrzyni malucha bieg 1 i wsteczny ma proste zęby. pozostałe są na skośnych.
We wszystkich dzisiejszych konstrukcjach jest synchronizator do biegu 1 i często też ma ją wsteczny.
A zęby skośne mają zalety i wady. Zaleta to cichsza praca, wada to np dodatkowa siła działająca na wałki tych
Komentarze (33)
najlepsze
Platforma do manewrów - Zagro
Opis:
Wyprodukowany został w 1999 roku przez firmę ZAGRO Bahn- und Baumaschinen GmbH. Służy do prowadzenia prac manewrowych z wykorzystaniem środka jezdnego w postaci wózka widłowego. W naszym przypadku zamiast wózka stosujemy Fiata 126p
Kiedyś miałem, bo na lepsze nie było mnie stać, później kupiłem sobie żeby przypomnieć stare czasy.
Uwielbiałem go przerabiać, znaczy poprawiać fabrykę, np założyłem własnoręcznie centralny zamek.
Urocze autko.
Pozdrawiam,
Grammar Nazi
No i nieszczęsny bieg wsteczny nie gwarantuje prędkości.
A jeszcze dwa już upierdliwe pytania:
-
We wszystkich dzisiejszych konstrukcjach jest synchronizator do biegu 1 i często też ma ją wsteczny.
A zęby skośne mają zalety i wady. Zaleta to cichsza praca, wada to np dodatkowa siła działająca na wałki tych