Ludzie przestają jeździć autobusami, bo za drogo.
Sprzedaż biletów jednorazowych KZK GOP spadła w ciągu roku o 3,4 mln sztuk, a okresowych niemal o 3,7 mln. - Cena to nie wszystko - odpowiadają przedstawiciele związku komunikacyjnego.
mark4 z- #
- #
- #
- #
- 132
Komentarze (132)
najlepsze
i genialny komentarz kabanosa:
Jakby obniżyć liczbę pasażerów do zera, to zarobek wzrośnie do nieskończoności.
btw pytanie do obeznanych - kto odpowiada za przystanki, związek czy miasto?
Już mam dosyć p%@%$@@enia tej kobiety....Po pierwsze, ZAWSZE proporcje ceny do jakości mają wpływ na to,
ceny paliw
Kto jedzie daleko to czemu nie, ale często chciałbym podjechać 5 przystanków do osiedlowego centrum handlowego. Dla przewoźnika moje 10 min potrzeby nic nie znaczy, muszę zapłacić taką samą stawkę jakbym jechał na koniec miasta.
W sumie... rozumiem. Chcą zarobić za wszelką cenę.
1. W granicach jednego miasta (gminy) lub przez 15 minut od momentu skasowania (z możliwością przesiadek) - 3,00 zł
2. W granicach dwóch, sąsiadujących miast (gmin) lub przez 30 minut od momentu skasowania (z możliwością przesiadek) - 3,60 zł
3. W granicach trzech i więcej miast (gmin) lub przez godzinę od momentu skasowania (z możliwością przesiadek) - 4,40 zł
Komentarz usunięty przez moderatora
- płatne stojaki dla rowerów;
- płatne przyciski do zmiany świateł dla pieszych;
- płatne przejścia podziemne i kładki dla pieszych;
- obowiązkowe (i płatne) przeglądy dla rowerów;
- obowiązkowy abonament autobusowo-tramwajowy, który płaciłby każdy mieszkaniec miasta (co dawałoby mu 20gr zniżki na każdym kupionym bilecie, i aż 5zł zniżki dla biletu miesięcznego!)
Dla samochodów nie mogę nic w ten deseń wymyślić, bo wszystko już