Pendolino po polsku: zamiast 250 będzie tylko 100 km/h
Zaskakujące deklaracje, które wywracają do góry nogami koncepcję zakupu Pendolino, padły przy okazji oficjalnego startu budowy warszawskiej stacji serwisowej dla tego pociągu.
A.....j z- #
- #
- #
- 90
Zaskakujące deklaracje, które wywracają do góry nogami koncepcję zakupu Pendolino, padły przy okazji oficjalnego startu budowy warszawskiej stacji serwisowej dla tego pociągu.
A.....j z
Komentarze (90)
najlepsze
A szkoda, bo naprawde lubie pociagi i nie mam samochodu, bo strasznie nie lubie prowadzic. Wiec chyba jestem skazany przez nastepne lata na bylejakosc i powolnosc PKP
Ale co masz na mysli? Czesi tez maja pendolino i to juz od kilku lat, mimo ze u nich nawet nie ma zadnej trasy, po ktorej w najblizszym czasie bedzie mozna jezdzic wiecej niz 160km/h. U nas przynajmniej przyjazd pendolin zbiegnie sie z otwarciem takiej trasy i bedzie to pierwsza taka trasa w Europie Srodkowej.
Wydaje mi sie, ze w wiekszosci przypadkow podniesienie predkosci trasy do 200km/h (jezeli jest w ogole mozliwe bez wytyczenia zupelenie nowej trasy) wiaze sie z nieproporcjonalnie wiekszymi nakladami niz podniesienie (lub przywrocenie) predkosci do 160km/h. Popatrz na CMK: juz 20 lat temu ustanowiono tam rekord predkosci na torach Europy Srodkowej. Od tego czasu nie udalo sie jej przystosowac do ruchu pasazerskiego przy takiej predkosci, bo trzeba zlikwidowac przejazdy i
Na Wykopie trzeba uwazac, bo wiele sensacyjnych tytulow i artykulow to istne radio Erewan. Np. tu: Pendolino po polsku: zamiast 250 będzie tylko 100 km/h. A w rzeczywistosci artykul mowi: nie 100km/h, tylko 120-160km/h i nie "zamiast" tylko "oprocz".
Pozdrawiam!