Sytuacja tutaj przedstawiona jest absurdalna i niedorzeczna, niestety w USA i wielu innych Państwach prawo chroni "biedne" firmy zapominając o konsumentach. Niestety takie praktyki mogą pojawiać się tam coraz częściej.
W Polsce na szczęście mamy inne i o dziwo dla niektórych -lepsze prawo, tj. prawo niezgodności towaru z umową, które daje nam 24 miesiące pełnej ochrony, bez względu na warunki gwarancji. Tak właśnie zmuszono sieć PlusGSM do respektowania gwarancji pomimo usunięcia blokady
Ta pani powinna się zwrócić do amerykańskiego odpowiednika UOKiK a jak nie to do sądu. Może jak by wygrała już więcej takie idiotyzmy by się nie powtarzały.
Komentarze (6)
najlepsze
http://www.wykop.pl/link/13742/uwaga-na-gwarancje-na-komputery-della-hp.html
W Polsce na szczęście mamy inne i o dziwo dla niektórych -lepsze prawo, tj. prawo niezgodności towaru z umową, które daje nam 24 miesiące pełnej ochrony, bez względu na warunki gwarancji. Tak właśnie zmuszono sieć PlusGSM do respektowania gwarancji pomimo usunięcia blokady