Dnia 27 grudnia 2012 na blogu rzecznika Play pojawia się informacja o planowanej wyprzedaży w eShopie Playa:
//www.blogplay.pl/2012/12/wyprzedaz-smartfonow-w-eshopie-play/
Dnia 29 grudnia 2012 w eShopie znalazłem korzystną ofertę na przedłużenie umowy Replay All Inclusive Max z telefonem LG Swift L9, którego cena została obniżona z 599zł do 0zł. Wydawało się, że to błąd ale na stronie Playa chwalą się obniżkami nawet do 700zł (
//www.play.pl/pl/oferta/dla-przedluzajacych-umowe/play-abonament/wyprzedaz/ ), inni klienci konsultowali się telefonicznie z Playem i zostali zapewnieni, że wszystko jest w porządku (
//forumplay.pl/showthread.php/2920-anulowany-zam%C3%B3wienie-z-e-shop?p=27692&viewfull=1#post27692 ). Tak więc złożyłem zamówienie i otrzymałem dwa e-maile informujące o statusie zamówienia. Najpierw o przyjęciu i przekazaniu do weryfikacji a następnie o weryfikacji i przekazaniu do realizacji (wysyłki).
Dnia 2 stycznia 2013 ja oraz inni klienci otrzymali informacje o anulowaniu zamówień z powodu "powstałego błędu systemowego lub awarii".
Rzecznik Play nabrał wody w usta i na blogu nie pojawiło się żadne wytłumaczenie. Moderatorzy na forum Playa informują, że anulowane zamówienia będą przedzwaniane co oznacza tylko tyle, że konsultant przedstawia jedynie ofertę rabatową na abonament. Wysłałem zapytanie do Miejskiego Rzecznika Konsumenta w tej sprawie i oczekuje na odpowiedź. Liczę też, że wykop ten pomoże w sprawie a jeśli nie, to chociaż ostrzeże obecnych czy przyszłych klientów Playa.
Komentarze (109)
najlepsze
poleciał w $$@$a z tą wyprzedażą
Przy okazji bonusowa historyjka - ojciec w międzyczasie poszedł do oranga, pokazał moje, firmowe papiery i powiedział, żeby przygotowali umowę. Jak nie wyjdzie w playu to bym podszedł i podpisał umowę na przeniesienie i nota w
Komentarz usunięty przez moderatora
2010 rok, 1 komentarz.
2011 - ciekawy art.
W zasadzie to jest jednak zawarcie umowy...
Jak sprzedajemy samochód i podpiszemy umowę nowy właściciel odjedzie to przecież nie dzwonimy do niego po tygodniu, „bo znaleźliśmy lepszego kupca”...
29.09.2012 r. udałem się do Salonu Play przy Al. Jerozolimskich celem nabycia iPhona5 (bez umowy, za gotówkę), pomimo iż telefon był na stanie to jakiś kimiot sprzedawca odmówił mi sprzedaży tego telefonu. Pomimo kilku interwencji na infolinii PLAY nie udało mi się wyegzekwować
Play powinien Ci sprzedać usługę/sprzęt po cenie jaka widnieje na potwierdzeniu. Rozmowy są chyba nagrywane, nie? A umowa słowna jest również wiążąca. Jeśli masz potwierdzenie, że bierzesz ofertę X z telefonem Z, to Play ma (chyba nawet) obowiązek zrealizować taką "umowę".
Jeśli się mylę, poprawcie!
@Jahcob: Uja tam ma obowiązek zrealizować. Każda umowa zawarta na odległość (a może i zwykła - nie jestem pewien) może zostać zerwana przez sprzedającego jeśli stwierdzi np. że towaru nie dadzą rady dostarczyć w ciągu miesiąca (chyba że w umowie jest dłuższy termin) bo go nie mają i nie wiedzą kiedy będą mieć z przyczyn niezależnych od nich
Komentarz usunięty przez moderatora
@bboymc: Mimo wszystko i tak przejdę do Play. Porównując oceny zastanawiam się czemu robię to dopiero teraz.