Nic ciekawego tu nie ma odnośnie GameDevu na Javie. Pisanie w czystej Javie nie ma sensu - autor nie wspomniał nic o Slicku, LibGDX, JMonkey... Ani nawet LWJGL, JOGL. Dobrym przykładem dlaczego jest to bez sensu - spójrzcie na FPS jaki mu się pokazuje przy animacji jednego ludzika w lekcji 11 -> 30-50FPS przy tak prostej operacji? A gdzie zapas mocy na wyszukiwanie sciezki, namiastke sztucznej inteligencji, systemy czasteczek etc?
Dobre na poczatek, ale to tylko podstawy ;) A odbiegajac od tematu, to wytlumaczcie mi jedno: dlaczego duzo osob skupia sie na screencastach? Dla mnie taka forma tlumaczenia wogole nie przemawia - po pierwsze, wiekszosc autorow nie udostepnia zrodel plikow, ktore przedstawiaja na filmikach (w tym przypadku jednak autor udostepnia zrodla na GitHubie, duzy plus dla niego), co skutkuje tym, ze trzeba zatrzymywac i przepisywac rzeczy (albo proponuja za dodatkowa oplata dostep
@mozg_na_dywanie: webcasty, screencasty i inne takie w założeniu nie mają być źródłem wiedzy na jakiś temat ale mają zapoznać Cię i zainteresować jakąś tematyką. Jeżeli nie jest to prezentacja produktu komercyjnego to powinny na końcu odsyłać do blogów lub książek.
Niestety dzięki np. YT (reklamy, płatności za ilość odsłon) stały się sposobem na monetaryzację wiedzy przy znacznie niższych nakładach niż wydanie książki oraz potencjalnie znacznie szerszą publiką.
Komentarze (4)
najlepsze
Te lekcje
Niestety dzięki np. YT (reklamy, płatności za ilość odsłon) stały się sposobem na monetaryzację wiedzy przy znacznie niższych nakładach niż wydanie książki oraz potencjalnie znacznie szerszą publiką.