Prawdopodbnie wszyscy abonenci UPC spotkali się z wiadomością mailową, lub listowną, że firma wprowadza zmiany (przyśpiesza internet, lub dodaje kanały) i z tego powodu abonament zostanie zwiększony. Jest dodatkowo informacja, że przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy. Ja mając UPC przez parę lat, taką sytuację miałem już parokrotnie i zazwyczaj akceptowałem warunki, czyli zostawiałem wszystko bez żadnych pism i podań o rozwiązanie umowy. Na początku roku podpisałem nową umowę z nimi ze względu na cenę którą mi zaoferowano, a zaoferowano mi cenę dopiero jak złożyłem wypowiedzenie usługi, wcześniej gdy chciałem przedłużyć umowę nie dostawałem super promocji. W każdym bądź razie dostałem cenę nie dużo wyższą od konkurencji, a że konkurencji nie znam, więc wybrałem firmę sprawdzoną, wszystko było ok do maja kiedy to otrzymałem właśnie informacje, że będę miał szybszy internet i więcej kanałów i moja opłata abonamentowa wzrośnie o okoo 12 zł / miesięcznie. Z początku jak zawsze to było zagryzłem zęby i zaakceptowałem i od lipca płaciłem wyższe rachunki, bo przecież według informacji z infolinii nie mogę wrócić do mojego wolniejszego internetu bo firma nie ma już tych prędkości, a kanały dochodzą do pakietu który mam i nie da się ich wyłączyć. Ostatnio przeglądając jedno z forum internetowych natknąłem się na post osoby która jednak po czasie postanowiła zawalczyć o abonament na który podpisała umowę. Nie zastanawiając się wysłałem maila do UPC z informacją, że nie zgadzam się na wyższe rachunki i według umowy powinny być mniejsze. w odpowiedzi dostałem pismo <br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01tmgZb_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
Myślałem, że nic sie nie da zrobić, ale napisałem do osoby o której mowa wyżej i podpowiedział mi co napisać.<br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11tmh3G_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
Po paru dniach otrzymałem odpowiedź:<br />
<br />
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/21tmh5E_VJLoPy8KzhDnR0CnLSqt03gpzJP50dnB,wat600.jpg?author=adrian-kowalski&auth=9910465ab6f6e2b9ef44ad7469e3cce2)
<br />
<br />
I co?<br />
Jednak się dało i wyłączyć kanały których nie chciałem i przywrócić internet jaki miałem, a którego podobno już nie ma.<br />
<br />
:)<br />
<br />
Nie dawajmy się naciągać na ich sztuczki, nawet jeśli wciąż płacicie więcej, możecie powrócić do starszych niższych rachunków.
Komentarze (124)
najlepsze
Nie rozumiem. Najpierw zaakceptowałeś, a potem się wykłócałeś, że jednak nic nie zaakceptowałeś i nie doszedł do Ciebie żaden mail czy list?
Przecież
Najpierw piszesz, że otrzymałeś informację, potem że "mogłeś nie dostać" UPC poszło Ci na rękę, a Ty im jeszcze robisz koło pióra.
Jutro wyślę im liścik, zobaczymy jak mi opowiedzą :)
teraz net jest chyba po 60zl i max szybkosc z lacza jaka tylko mozesz osiagnac
a ja mialem 40zl i 4mbit (taka mi styka)
i nie akceptujac nowych warunkow dalo sie przedluzyc umowe na starych - lepiej zatrzymac klienta niz oddac konkurencji
dlatego wciaz z netia (tak w zasadzie to miedzy netia a tepsa nie mam roznicy, bo jedziemy na kablach tepsy a upc w naszym miescie