@l-_-l: To właśnie ogromna lipa, skoro i tak gry są przypisane do konta a nie do telefonu. To tak jakby steam nie chciał Ci sprzedać gierki bo masz za słaby komputer
Super akcja, już kupiłem offica :), najlepsze jest to, że używam go sporadycznie i właśnie za taką kwotę nie zawahałem się go kupić. Moim zdaniem PROFIT :)
@sebass: U mnie dokładnie to samo. Czasami potrzebuje otworzyć i edytować plik na telefonie, ale na pewno nie byłem w stanie dać za tego typu aplikacje 50 zł. A tak 80 groszy nie żal mi było wydać. Tak samo kupuję gry po 3 zł, bo to koszt jednego piwa, aż żal ukraść.
Powinni wziąć to do siebie wydawcy ebooków i filmów w wersji cyfrowej - niższa cena, zdecydowanie wyższa sprzedaż.
@mesteken: SGS ogarnia raczej większość gier więc tak ;) No chyba, że chciałbyś kupić jakąś, która wymaga specyficznego ukłądu graficznego, np. Tegry. Ten problem mają najczęściej osoby z lowendowymi telefonami z procesorami ARMv6 albo niskimi rozdzielczościami.
@crejzus: Każdy kto ma konto w banku korzysta(a przynajmniej ma) kartę debetową. Nie wszystkie debetówki działają(moja z PKO BP nie działa), wtedy trzeba niestety użyć kredytowej(tą nie każdy ma, ale u mnie na szczęście ta z PKO zadziałała).
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przy płatnościach SMS są pobierane złodziejskie prowizje. Najpierw musisz odjąć VAT, będący 23% ceny. A to co zostanie to dzielisz na 2 - jedna
W ogóle bardzo mi się polityka GooglePlay podoba. Fajne rzeczy są tam zazwyczaj już po 3-5zł, nawet przez myśl mi nie przejdzie żeby szukać piratów w sieci. I widzę, że tak samo myśli wiele osób, skoro już mają 25mld pobrań. Oczywiście część to darmowe wersje (często z reklamami), ale i tak i tak zarabiają na tym i Google i developerzy. Bardzo fajny układ, to jest to co powinno wejść także do innych
@Cake7: Wypną na UE dupę tak jak Steam i zmienią regulamin pisząc, że ty jedynie te aplikacje 'wynajmujesz' a nie 'kupiłeś' a jak się nie podoba to do widzenia... Ot, blaski i cienie posiadania oprogramowania i gier w chmurze czy po prostu jako kodów do logowania.
Ech, żeby wszystkie programy kosztowały $1-10 dla użytkownika "domowego"... Od czasu kiedy mam telefon z Androidem kupiłem bardzo dużo programów, $2 bardzo łatwo się wydaje. Tym tropem powinni iść producenci.
Głupio że tylko jeden dzień były tamte aplikacje, bo jak chciałem kupić to 6 zł już. Zresztą nie podawałbym googlowi swoich danych osobowych, jak patrzyłem to mam im wszystko podać. Wygoda wygodą, ale sprzedać wszystkie swoje dane to swoją drogą.
@l-_-l: Ogólnie szkoda, że trzeba podawać im jakiekolwiek dane, gdyż to co oni o nas posiadają szczególnie jak robimy wszystko z włączonym kontem google mogłoby nas zdziwić. Więc przyporządkowanie tych danych do danych osoby, a nie samego IP czy konta, ale do imienia i nazwiska już by mnie martwiło. Jednocześnie rozumiem że płatność wymaga podania podstawowych danych.
Polecam granny smith i pottery. Jedne z najlepszych ostatnio. Ja gram, żona i 5-cio letnia córa - dla każdego frajda. Oczywiśxie najwygodniej na tabletach
Akurat zakupiłem Clouds&Ships, dobra gra i wciągająca ;) Póki co nic nie potrzebne mi więcej, ale jeszcze tydzień tej promocji więc zobaczymy co będzie w kolejnych dniach;)
A teraz niech ktoś pomoże, zmieniłem build.prop z pomocą jakiegoś tutoriala na yt i odpala się recovery, Jak wrzucić stare build.prop z powrotem do system ?
@KaloryfeR: Dokładnie, też miałem to samo, a teraz widzę, że oferta aplikacji się zmieniła (codziennie miały być inne), tylko wg. jakiego czasu one się zmieniają?!
Kupiłem przed chwilą aplikację która kosztuje 0,81 zł. Po sprawdzeniu salda konta okazało się, że na rzec google play poszły 2 (?) transakcje, jedna za 3,23zł a druga 0,81zł. czy ktoś wie dlaczego "zeżarło" mi 3,23zł?
Chociaż może się wydawać, że dwukrotne obciążono Cię za zamówienie, zauważona przez Ciebie oczekująca pozycja na wyciągu bankowym to w rzeczywistości autoryzacja. Po zakończeniu autoryzacji zostanie pobrana tylko jedna opłata.
@mlodyapollo: Bez problemu. Ja część aplikacji kupiłem na Xperii X8 a resztę na SGS. W drugą stronę może być problem, bo niektóre apki nie będą działać, ale w ten sposób można kupić coś na później na lepszym, pożyczonym telefonie.
a mi sie nie podoba!!! po 1 nie można kupić apki "na zapas" (na moim szajsungu połowa apek jest niezgodna z urządzeniem - i co to kogo obchodzi że może za tydzień zmienie na lepszy tel...nie mogę kupić i koniec) wiem, że da się to jakoś ominąć ale dlaczego mam kombinować poza tym z powodu nr 2 nawet mi się nie chce szukać jak to robić - a powód nr 2 to
Komentarze (205)
najlepsze
Powinni wziąć to do siebie wydawcy ebooków i filmów w wersji cyfrowej - niższa cena, zdecydowanie wyższa sprzedaż.
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że przy płatnościach SMS są pobierane złodziejskie prowizje. Najpierw musisz odjąć VAT, będący 23% ceny. A to co zostanie to dzielisz na 2 - jedna
Niedługo będę zmieniał telefon, fajnie, gdyby teraz zakupione aplikacje mógł zainstalować na przyszłym telefonie :)
Granny Smith - super gierka , wydajer sie glupia ale naprawde fajna
SketchBook Mobile - taki fotoszop do rysowania palcem
runtastic PRO - do sportu normalnie kosztuje około 2 dych
EDIT: promocja się właśnie skończyła ;P
Inne aplikacje które są aktualnie w promocji i warto kupić (moim zdaniem) to:
- Paper Camera 0,80zł
- World of Goo 0,80zł
- SwiftKey 3 Keyboard 3,60zł
Z aplikacji które zawsze warto kupić to:
- Titanium Backup PRO 19,99zł jest to moja pozycja obowiązkowa
- Root Explorer 15,30zł
Możesz już kupować, appki nie znikną z Twojego konta ;)
Za centrum pomocy Google Wallet:
Duplikaty obciążeń
Chociaż może się wydawać, że dwukrotne obciążono Cię za zamówienie, zauważona przez Ciebie oczekująca pozycja na wyciągu bankowym to w rzeczywistości autoryzacja. Po zakończeniu autoryzacji zostanie pobrana tylko jedna opłata.