A ja mam pytanie do znawców tematu. Tylna opona, a raczej dętka, kiedy jedziemy siedząc, powinna być troszkę oklapnięta przy styku z asfaltem, czy powinna być napompowana "na kamień" i powinna wyglądać tak samo kiedy tylne koło jest w powietrzu i na ziemi? :D
po prostu: Siadasz na siodełko, pochylony na bok, podpierasz się nogą. Drugą natomiast kładziesz na pedał. Jak noga jest wyprostowana, i nadal siedzisz na siodełku - brawo, pozycja idealna.
Dlaczego: bo jak prostujesz nogę, możesz wykorzystać swój ciężar, a nie tylko siłę mięśni.
Komentarze (75)
najlepsze
Mam nadzieję że w miarę to wytłumaczyłem
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.wrower.pl/sprzet/WspornikKierownicy/img/rower-ahead.gif
no ale pod warunkiem, że rura sterowa prawie do końca wchodzi we wspornik
Przy okazji od usera @1qazxsw2: nie ma czegoś takiego jak najoptymalniejszy, optymalny to już taki ponad którego nic lepszego nie ma
Dlaczego: bo jak prostujesz nogę, możesz wykorzystać swój ciężar, a nie tylko siłę mięśni.