Tramwaje wracają do Olsztyna. Kto mi wytłumaczy, po co budować linie tramwajowe?
Mamy autobusy, trolejbusy itd. Nie taniej i lepiej zbudować "tory" ale dla autobusów, zamiast bawić się w szyny?
x.....t z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Mamy autobusy, trolejbusy itd. Nie taniej i lepiej zbudować "tory" ale dla autobusów, zamiast bawić się w szyny?
x.....t z
Komentarze (96)
najlepsze
Oczywiście już pojawiło się kilka głosów mądrych inaczej, że to ekologia, szybko tralala. TO NIE O TO CHODZI! Na te tramwaje ma być wyj###ne 500mln zł. OCZYWIŚCIE k%%$A Z UNII Z NIEBA PIENIĄDZE SPADAJĄ. To że dostajemy od nich kasę (która w sumie też jest nasza) nie znaczy, że trzeba to wyp$$!%@#ić w błoto. Duża inwestycja - duża możliwość nachapania się przez urzędasów i
@sugr: Ten pomysł by nie wypalił z kilku powodów:
pierwsze - ani Olsztyn, ani Marszałek województwa nie sypnie hajsem na "SKM-kę" w województwie, w którym kolej jest najgorszym złem. Do tego dochodzi fakt, że przez Olsztyn nie przebiega żadna linia kolejowa blisko centrum, tylko w
(i pochodnych).
Ale wiadomo o co chodzi, idzie kryzys, pracy coraz
UE finansuje ekologiczny środek transportu publicznego jakim jest tramwaj. Dodatkowym aspektem jest to, że tramwaje odciążą ruch na ulicach. Na nowe autobusy hybrydowe czy dodatkowe bus-pasy by musieli znaleźć pieniądze sami, a tak UE zapłaci.
W Płocku pomimo, że miasto liczy 130 tyś mieszkańców, też ma powstać linia
Czy ktoś zrobił takowe niezależne studium wykonalności?