Pociągów Rzeszów - Lublin nie będzie, bo jest za dużo pasażerów
Myślałem, że w świecie kolei już wszystki szczyty absurdu zdobyto, ale widać - są jeszcze Mount Everesty do zdobycia...
Helikon z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
Myślałem, że w świecie kolei już wszystki szczyty absurdu zdobyto, ale widać - są jeszcze Mount Everesty do zdobycia...
Helikon z
Komentarze (35)
najlepsze
- O k@rwa, likwidować, bo nam dotację zabiorą !!!!
@diablo19: To wytłumacz nam dlaczego. Ja wciąż staram się w sytuacji znaleźć choć krztynę logiki.
Pasuje tu świetnie.
Często jeździłem tym pociągiem i czasem było nawet zabawnie jak w takim małym gównie jechało tyle ludu że drzwi się nie domykały.
Po wykupieniu tej firmy ow ziomek otworzy sobie dopiero co pozamykane polaczenia i koszt zakupu zwroci mu sie w pierwszym roku.
Smierdzi walkami przed sprzedaza na odleglosc.
Prywatyzacja to jedyne wyjście.
- załatwić dodatkowe składy (sami wiecie jak by to wyglądało w praktyce),
- nie robić nic i jak im siądzie ten jeden skład to puszczać małe narażając podróżnych na to że
- zwiększyć ceny biletów po trochu, aż ilość pasażerów spadnie do takiej, że obłożenie będzie optymalne. Efekt to większe zarobki dla nich i mimo wszystko więcej opcji dojazdu dla klientów, niż po likwidacji trasy. A w końcu za te zarobki mogą kupić większe składy
- kupić/wynająć składy na kredyt i spłacać go z większych zysków
- połączyć obie opcje
A wybrali opcję a'la Kononowicz. Brawo dla nich. Tu serio
A jak kolej nie może podnieść cen, to dupy dał rząd, a nie kolej, i w sumie przestaje mnie dziwić komuna na polskiej kolei w takiej sytuacji.