Uwaga Orange źle nalicza koszty za połączenia! Sprawdźcie bilingi
Mam w Orange dwa MIXy, na obu mam zdublowane połączenia - dwa razy naliczony koszt za jedno połączenie. Problem dotyczy chyba tylko prepaidów. Ponieważ do prepaidów nie dają billingów trudno to wykryć, ale można sprawdzić na Orange On-line. Sprawdźcie, czy też Was Orange skubie? W linku screen z mojego billingu.
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Jesli mi zdublowaliby połączenia to też pewnie bym się wk@#$%ił ale problemu bym nie robił.
Taka już ta nasza polska mentalność, że jesteśmy jak ten Kali, tylko nikt otwarcie się przyznać do tego nie potrafi
@orange-fail : czego oczekujesz od biednej
A może po prostu prawdy, i poinformowania od razu że dostępu do bilingów nie ma zamiast kręcenia i usiłowaniu zbyć klienta, , który zadaje niewygodne pytania, tak samo działają banki czy firmy ubezpieczeniowe, pytasz się podczas rozmowy
Zapewniam Cię, że ma dostęp do bilingów. Konsultant ma dostęp do całej historii klienta. Pracuję w branży Call Center i wiem, że nie do takich rzeczy konsultanci mają dostęp. Jest nawet możliwość sprawdzenia treści smsów na numery premium (74**, itp.). Jeśli kiedyś pisałeś na jakimś czacie erotycznym to wszystko to zostało zarchiwizowane. Poza tym są różne sposoby weryfikacji klienta, hasła abonenckie, nr PESEL, kod PUK (w przypadku prepaid) itp.