Uwaga Orange źle nalicza koszty za połączenia! Sprawdźcie bilingi
Mam w Orange dwa MIXy, na obu mam zdublowane połączenia - dwa razy naliczony koszt za jedno połączenie. Problem dotyczy chyba tylko prepaidów. Ponieważ do prepaidów nie dają billingów trudno to wykryć, ale można sprawdzić na Orange On-line. Sprawdźcie, czy też Was Orange skubie? W linku screen z mojego billingu.
orange-fail z- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Trudno po każdym połączeniu się zastanawiać czy ściągnęli tyle kasy ile trzeba - nie wysyłają papierowych billingów do prepaidów, więc tylko można się opierać na tym co jest na ich stronie.
Złożyłem reklamacje i czekam na wyjaśnienia!!!
Być może przyczyną jest JavaScript, który zdaje się generować u niektórych podwójne wpisy. Proponuję im skorzystać z opcji na dole listy "Eksport do pliku testowego" i porównać te dane. Na tej liście wszystko będzie już OK.
Natomiast jeśli chodzi o Biuro Obsługi Klienta Orange, mam z nim bardzo dobre doświadczenia. Dla przykładu podam sytuację, gdy pobierałem dane
Nie ściemniaj, ta firemka w życiu nie da Ci nic za darmo.
Ja mam Orange (Idee) od 2001 i NIGDY żadnych problemów nie miałem, dostałem nowego Viewty za 1zł a w Erze jest za 700zł za taki sam abonament, PLUS to najgorsze gówno jakie istnieje to samo Era.
Okazywało się że rzecz jasna mogłeś dostać nowy niezły telefon za zeta, ale ci o tym nie mówili - ale telefony brali sobie pracownicy, i kosili na tym kasę.
Nie mam teraz do przytoczenia żadnego art'u.