tam gdzies(z reguly tylne kola sa napedowe, wiec pewnei tam) musi byc mecanizm roznicujacy predkosc obrotowa kol napedowych gasiennic, zalezny od wychylenia przednich mocowan od felg . Nie wydaje sie to bardzo trudne z technicznego punktu widzenia(i zadnej elektroniki nie potrzeba!)...
Najbardziej imponuje mi fakt rozwiązania skrętności. Ale perspektywa przepinania wału i wysoko położony środek ciężkości (szczególnie w wielotonowych pseudoterenówkach) już nie są tak kuszące.
@bulgot: Ale rozstaw jest na tyle spory i duża powierzchnia "przylegania", że dopiero przy poziomej jeździe po stoku o sporym nachyleniu można się martwić. Pomysł jest dobry.
Komentarze (26)
najlepsze
http://www.wykop.pl/link/300219/gasiennice-montowane-do-terenowki-na-dzisiejsze-sniegi-jak-znalazl/
http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/subaru/subaru_wrx_sti_trax.jpg
tam gdzies(z reguly tylne kola sa napedowe, wiec pewnei tam) musi byc mecanizm roznicujacy predkosc obrotowa kol napedowych gasiennic, zalezny od wychylenia przednich mocowan od felg . Nie wydaje sie to bardzo trudne z technicznego punktu widzenia(i zadnej elektroniki nie potrzeba!)...
Komentarz usunięty przez moderatora
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120108175918/twistedmetal/images/2/26/WarthogTM.jpg
http://twistedmetal.wikia.com/wiki/Warthog
;)