"Skandal! Kiedy dostanę moje pieniądze?"
Poszkodowana klientka Sky Club wprawiła w konsternację zarząd upadłego biura. Na konferencji prasowej z uporem żądała konkretnej odpowiedzi na pytanie, kiedy dostanie zwrot pieniędzy za niezrealizowany wyjazd. - Chcę wiedzieć, czy będą i kiedy będą - mówiła. Zarzuciła też firmie...
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 25
Komentarze (25)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakie idiotyczne tłumaczenie. Czyli mamy rozumieć, że w ciągu dwóch dni sytuacja finansowa firmy zmieniła się tak drastycznie, że od razu polecieli ogłosić upadłość? Oni chyba naprawdę myślą, że ludzie są idiotami...
Komentarz usunięty przez moderatora
Co to za problem kupić bilet na samolot, co to za problem zarezerwować hotel?
Niektórym się po prostu nie chce, chcą skorzystać z usług biura podróży. A dlaczego, to co Cię to w ogóle interesuje?