Wpis z mikrobloga

@Cantrol: takie pytanie - czy w tej grze można zostać eksploratorem? W sensie poznawania świata, self-made mana, trapera, który walczy z przyrodą (PvE) a kontakty z resztą graczy / społeczeństwa ma sporadyczne i raczej krótkie? I czy przy takiej grze można liczyć na jakieś wsparcie ze strony mechaniki (typu: umiejętności, crafting, budowanie, polowanie, handel...)
@singollo: Oczywiście. Nie masz tutaj określonej roli, jaką będziesz robić. Teraz świat jest dużo bardziej poznany, ale ciągle jest co odkrywać.

Ale nie wiem, co rozumiesz, przez wsparcie ze strony mechaniki. Możesz to trochę rozwinąć?
@singollo: Nie ma czegoś takiego jak doświadczenie i poziomy. Są jedynie umiejętności, a szanse powodzenia liczą się praktycznie tylko w przypadku walki. Crafting jest bardzo rozwinięty, budowanie też. Nie ma określonego handlu - jednego dnia możesz kupić kości za jabłka a drugiego dnia te kości oddać za kawałek gumy. Handlujesz wszystkim, co może być komukolwiek potrzebne. Pieniądz w grze nie funkcjonuje, ponieważ ciężko oddać jego wartość. Można uznać, że tutaj jest
Ale po co Ci pieniądz, skoro nie ma on wielkiej wartości w grze? Tutaj jest to raczej fanaberia, wszyscy handlują towarem, który możesz przerobić w coś innego, a moneta jest tylko monetą i nie można jej wykorzystać ponownie. Możesz być najemnikiem w zamian za jakieś specjalne profity. Cena, jaką sobie określisz, zależy tylko od Ciebie. Możesz pracować za miskę ryżu, kanister benzyny albo rower. Co tylko wymyślisz.
@singollo: @Cantrol: przecież są maszyny do wybijania monet;

kiedyś ktoś zrobił fajny system bankowości, z kredytami itp., a do tego miasto ala średniowieczne, ale zabili mu postać zanim było to dobrze wdrożone w grze :/
@tler: Są maszyny, ale po co robić monety jak zamiast tego można zrobić zamek do budynku albo trochę stali?

Gdzie było to miasto? Podaj na priv ( ͡° ͜ʖ ͡°)