Wpis z mikrobloga

#naprawalaptopow #laptop #hp #laptopy

Zakupiłem przedwczoraj używanego, poleasingowego HP Elitebook 8540w w warszawskiej firmie Computer Alliance. W siedzibie firmy wszystko wyglądało w porządku, jednak gdy wczoraj wieczorem chciałem go włączyć, pojawiły się problemy. Laptop próbował się włączyć, ale po sekundzie, dwóch (na ekranie nic się nie pojawiało, zapalały się jedynie kontrolki), wyłączał się po czym samodzielnie podejmował ponowną próbę włączenia. W trakcie prób, uruchomił się też w dziwnym trybie, mianowicie czarny ekran i wentylator na pełnych obrotach. Konieczny był twardy restart. Po jakimś czasie uruchomił się poprawnie. Dzisiaj też próbowałem, sytuacja się powtarza.

Dodatkowo, przeskanowałem pamięć programem MemTest86 - wykrytych zostało kilkadziesiąt błędów.

Mirki, co polecacie w tej sytuacji zrobić? Oddać na gwarancję do sklepu czy żądać zwrotu pieniędzy i zwrócić laptop? Kupowałem bezpośrednio w siedzibie firmy, więc nie mam takiej ochrony jak przy zakupie na odległość, mój błąd.
  • 3