Wpis z mikrobloga

#uber #taxi #warszawa

Polecam wpisać kod WAWESN. Jeszcze działa. 3x przejazd do 20 zł za darmo. Dla nowo rejestrujących się kod - uberlegia - dodatkowo 20 zł na pierwszy przejazd dla Was i 20 dla mnie jeżeli go odbędziecie.

Jeżdżę od początku aplikacji, same plusy, do tego dzięki kodom i polecaniu - zero złotych wydanych na kilkanaście przejazdów!
  • 35
  • Odpowiedz
@novyr9: Te kody działają tylko w Warszawie? Bo Uber pewnie niedługo wejdzie do Krakowa, więc nie wiem czy jest sens się rejestrować, wklepywać kody i czekać aż zaczną jeździć w Krakowie ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@Sebeq92: Mój "uberlegia" do rejestracji na pewno zadziała, nie wiem jak WAWESN. Jest też taki fuck up, że jeżeli wpiszesz kod dodatkowy nie odbywając pierwszego przejazdu, to tracisz te 20 zł. Tak jakiś mirek pisał. Po więcej pytań i info zapraszam na prywatną ;)

@ETplayer: W którym momencie wywnioskowałeś, że jestem kierowcą?
  • Odpowiedz
  • 1
@ETplayer: Rozumiem, wcześnie nie jest. Dziś kierowca mi mówił, że z weekendu melanżowego(noc też), wyciąga bez problemu 350

- 400 zł. Bez problemu u niego znaczyło - bez długiego jeżdżenia, tylko 19 - 2/3, nie wiem na ile to prawda. Ale w AMA dziewczyna twierdziła, że za wieczór w tygodniu robi 80 zł.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: No nie wiem, trafia się sporo kursów typu parkingowa - mazowiecka, szybko i za samo trzaśnięcie jest hajs. Właściwie nigdy nie stoisz, cały czas jeździsz.
  • Odpowiedz
@novyr9: z reszta bez glebszych rachunkow, dodaj do tych 400 kase na samo paliwo, podziel przez stawke za kilometr i zastanow sie czy ktokolwiek jest w stanie zrobic tyle kilometrow w miescie w takim czasie. Wciaz bez uwzgledniania dojazdow do klienta i serwisu auta i drastycznego spadku jego wartosci, ubezpieczen, mycia itd. Bzdura i klamstwo w skrocie.
  • Odpowiedz