Wpis z mikrobloga

@L0gin951: Gram wojownikiem i tyle wiem, że #!$%@?łem rozwój postaci. Mam po 17 siły i inteligencji, 20 mądrości, 15 zręczności i charyzmy oraz 10 kondycji, to wszystko na 11 poziomie. Gra całkowicie inna niż wszystkie erpegi, mówię to ja - wychowany na Morrowindzie.
@L0gin951:

Niemalże Ci wspólczuje.


Współczujesz? Ja mu zazdroszczę, że może odkrywać tę genialną historię po raz pierwszy.

@mpiotrov: Też na początku grałem wojownikiem, też zepsułem jego rozwój. Grę przeszedłem i byłem pod wrażeniem. Potem po roku, może dwóch zagrałem od nowa magiem, tym razem leciałem w Mądrość, Inteligencję i Charyzmę. Byłem zdumiony, jak wiele smaczków mi wcześniej umknęło oraz tego jak dzięki nim gra jeszcze bardziej zyskała w moich oczach.
@L0gin951: Panie, jak pierwszy raz zobaczyłem gameplay z T: ToN to aż mi się ciepło na sercu zrobiło, a to przy okazji zabiło szybciej.

Ta piękna, spora ściana tekstu, gdzie dialogi przeplatane są bogatymi opisami, muzyka Marka Morgana, klimat bijący z przedstawionego materiału. A to wszystko powstało jeszcze w fazie przedprodukcji!

Filmik z gameplayu został opublikowany jakoś późnym wieczorem/wczesną nocą. Przez niego nie mogłem zasnąć, taki byłem podjarany :D
@L0gin951:

a nie normalny


Turowy jest bardzo normalny :|

Przynajmniej nie muszę się martwić, że system walki będzie zepsuty, jak obecnie w Pillars of Eternity. No i Planescape: Torment również nie imponował implementacją systemu RTwP, który był znacznie gorszy od tego z BG2 hulającego na tym samym silniku. Teraz można we mnie ciskać gromy, ale system walki w P: T uważam za najsłabszy element tej gry, coś przez co przy każdym