Wpis z mikrobloga

@Bydle: Jeszcze Cię japończycy zaskoczą, pewnie mocno odchudzą plus Toyota może sobie pozwolić na więcej bo ma od groma hybryd w ofercie :D Zobacz sobie, że wypuścili razem z Subaru GT86/BRZ z wolnossącym, podkreślam wolnossącym dwulitrowym, dwustu konnym boxerem ;)
@blablack2: Wszystko się zgadza, ale gdzie tu do silników 2JZ, a technika poszła przeca dalej, a nie wstecz ;) Ja tylko w duchu się cieszę, że powstają takie właśnie sprzęty jak GT86 (to nawiązanie do AE86?). Cieszyłem się jak dziecko, kiedy wchodziło CR-Z, myślałem że będzie następca CR-X'a, a tu taki potworek (bebechowo) wyszedł.

Czekam na nowe sprzęty i wierze w japończyków, ale dzisiejsze trendy silnikowe mnie martwią ;<
@Bydle: Ja też w nich wierzę, spójrz co zrobili inżynierowie od Mazdy. Więcej mocy, wolnossące silnik, a przy tym mniejsza masa, więc emisja na papierze wygląda ładnie w skrócie SkyActiv :D

Po za tym czekam, aż Honda wskrzesi coś w stylu Integry(najlepiej prowadzące się FWD roku) czy Preludy(świetne coupe, 4ws) tylko żeby miało tylny napęd, ale to pewnie dopiero po premierze nowego NSX-a.