Wpis z mikrobloga

Progress mojej gry "Duck Emergency"

- próbka muzyki, oceńcie czy fajne: https://soundcloud.com/starboxgames

- dodałem dość sporo nowych obiektów do gry z każdej kategorii: przeciwników, bronie, przeszkody itp. i dalej mi nie zabrakło pomysłów więc idzie dobrze. Każdy kolejny poziom będzię miał jakiś nowy ciekawy obiekt (broń czy przeszkoda) albo nowego przeciwnika, żeby gra nie była nudna

- teraz można zrzucać przeciwnikom na głowę pudełka, wcześniej tylko można było w nich rzucić, żeby ich zranić

- zoptymalizowałem kod tak, że wersja przeglądarkowa mogłaby chodzić w 60 fps, ale chyba pewnie jeszcze przejdę z canvas na WebGL albo skorzystam z któregoś gotowych engine jak pixi czy coś. Troche jeszcze trzeba zoptymalizować rysowanie sprite'ów bo teraz ono zajmuje najwięcej czasu procesora i przegrzewa mi laptopa ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wersja .exe działa dużo lepiej, płynniej i będzie jeszcze mieć dodatkowe rzeczy np. edytor poziomów

- mam też koncept na losowy generator poziomów ale do tego będzie późniejszy dodatek jak skończę grę

- gra będzie na zasadzie "krótka, ale trudna" wzorem gier z NESa

Stara wersja do obejrzenia tu: http://starbox.ct8.pl/

Nowa będzie chyba dopiero jak skończę i postawię stronę internetową

#gamedev
Pobierz starboxgames - Progress mojej gry "Duck Emergency"

- próbka muzyki, oceńcie czy fajn...
źródło: comment_kLpBLACPzb7uOwOwPp5OwOfehPld5MnZ.jpg
  • 2
@Boomkin: Tak, tym się inspiruję głównie i jeszcze trochę np. muzyką Tima Follina, którego soundtrack do Terminatora 2 na NESa strasznie mi się podoba.

Muzykę robię w cockos Reaper, a do takich dźwięków 8bitowych używam VST o nazwie "38911", który emuluje C64 oraz NES VST 1.2 do perkusji