Aktywne Wpisy
![bashhenergy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/4ba973c4112bc83d8ef2b48d1adc8262074ad174bd39d93fb6b2f8f48e308f56,q60.png)
bashhenergy +608
Hej mirki,
Wrzucamy premierowo szybkie #rozdajo niedstępnego nigdzie indziej nowego, innowacyjnego produktu Bashh!® Energy Sniff.
Co to jest Bashh!?
Bashh® Energy Sniff, to unikalne połączenie rzadkich, egzotycznych ziół, tauryny oraz kofeiny, zapewniające pełne skupienie i energie, zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Dzięki starannie dobranym składnikom oraz stosowaniu donosowemu – gwarantuje natychmiastowy przypływ dzikiej energii! Wciągnij dziką moc natury!
Zalecamy stosowanie porcji wielkości ziarna grochu, usypanej na grzbiecie dłoni. Porcje należy wciągnąć
Wrzucamy premierowo szybkie #rozdajo niedstępnego nigdzie indziej nowego, innowacyjnego produktu Bashh!® Energy Sniff.
Co to jest Bashh!?
Bashh® Energy Sniff, to unikalne połączenie rzadkich, egzotycznych ziół, tauryny oraz kofeiny, zapewniające pełne skupienie i energie, zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Dzięki starannie dobranym składnikom oraz stosowaniu donosowemu – gwarantuje natychmiastowy przypływ dzikiej energii! Wciągnij dziką moc natury!
Zalecamy stosowanie porcji wielkości ziarna grochu, usypanej na grzbiecie dłoni. Porcje należy wciągnąć
![bashhenergy - Hej mirki,
Wrzucamy premierowo szybkie #rozdajo niedstępnego nigdzie i...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/bdbe48487fc7ebc86e893e49d12d440310d8f040e12e3ddb659e8968448be32d,w150.png)
![przeor22](https://wykop.pl/cdn/c0834752/85b405f71208ce23c0916fb1d9758600d4aeef0da3eb55feff9540cf09b48e69,q60.jpg)
przeor22 +204
- próbka muzyki, oceńcie czy fajne: https://soundcloud.com/starboxgames
- dodałem dość sporo nowych obiektów do gry z każdej kategorii: przeciwników, bronie, przeszkody itp. i dalej mi nie zabrakło pomysłów więc idzie dobrze. Każdy kolejny poziom będzię miał jakiś nowy ciekawy obiekt (broń czy przeszkoda) albo nowego przeciwnika, żeby gra nie była nudna
- teraz można zrzucać przeciwnikom na głowę pudełka, wcześniej tylko można było w nich rzucić, żeby ich zranić
- zoptymalizowałem kod tak, że wersja przeglądarkowa mogłaby chodzić w 60 fps, ale chyba pewnie jeszcze przejdę z canvas na WebGL albo skorzystam z któregoś gotowych engine jak pixi czy coś. Troche jeszcze trzeba zoptymalizować rysowanie sprite'ów bo teraz ono zajmuje najwięcej czasu procesora i przegrzewa mi laptopa ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wersja .exe działa dużo lepiej, płynniej i będzie jeszcze mieć dodatkowe rzeczy np. edytor poziomów
- mam też koncept na losowy generator poziomów ale do tego będzie późniejszy dodatek jak skończę grę
- gra będzie na zasadzie "krótka, ale trudna" wzorem gier z NESa
Stara wersja do obejrzenia tu: http://starbox.ct8.pl/
Nowa będzie chyba dopiero jak skończę i postawię stronę internetową
#gamedev
Za muzyczkę propsy.
Tak mocno zalatuje Codemaster ze nesa (Super Robin Hood/Go Dizzy Go), że na pewno bylo to zamierzone, bo dobre to jest. W czym tę muzę robisz?
Muzykę robię w cockos Reaper, a do takich dźwięków 8bitowych używam VST o nazwie "38911", który emuluje C64 oraz NES VST 1.2 do perkusji