Wpis z mikrobloga

@Pchelek: może być po smtp do zewnętrznej firmy? jeżeli tak to https://www.mailjet.com/ - najbardziej rzetelna firma z jaką w życiu współpracowałem (tak, jest to reklama ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) nieraz na produkcji wychodziły kwiatki przez które w nieskończonej pętli naraz w ciągu godziny do ich serwerów poszło pół miliona maili czyli dość niestandardowy ruch w porównaniu do naszego normalnego, a jednak mimo najtańszego planu cenowego można
  • Odpowiedz
@Pchelek: no to nie bedzie nigdy banglac jak powinno. Wycinki spamu, niedostarczanie wiadomosci... chyba, ze klient zatrudni na pelen etat kogos kumatego kto wie jak sobie z tym radzic.
  • Odpowiedz
@sulkov: potwierdzam. reputacja serwerów mailowych, obsługa bounces, blacklisty, etc. wymagają specjalisty do obsługi. jeśli nie zależy Ci na dostarczalności wiadomości możesz próbować samemu coś konfigurować na jakimś dedyku, ale polecam przekonać klienta do tych kilku dolarów miesięcznie i kupić usługę np. we wspomnianym sendgrid.com (korzystałem - polecam z czystym sumieniem).

@CKMasterDriver: taniej i ekonomiczniej przy takiej skali wykupić usługę dedykowaną
  • Odpowiedz
@Pchelek: będziesz miał z dedykiem wiele problemów. Smtp i tak nie będzie wyrabiało z wysyłaniem większego mailingu, i 100k adresatów będziesz wysyłał kilkanaście godzin a po drugim mailingu reputacja poleci ci tak w dół że połowa serwerów docelowych od razu odrzuci twoje maile, a druga wpakuje bezpośrednio do spamu.

Korzystając z specjalizowanych serwisów w rodzaju mailchimp nie musisz się martwić o reputację (o ile trzymasz się zasad), infrastrukturę (200k maili idzie
  • Odpowiedz