Wpis z mikrobloga

Jaka jest w tej chwili najlepsza oferta internetu na nieokreślony czas? Kumpel mnie trochę wystawił i powiedział, że jemu wystarczy internet w telefonie, a ja studiuję, czasem pracuje zdalnie i bez internetu ani rusz, z resztą tego tu nie musze nikomu tłumaczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zależy mi na braku limitu pobieranych danych. Wynajmujemy to mieszkanie jeszcze przez miesiąc, dlatego nie ma sensu wiązać się w długoterminową umowę, nie wiem czy zostanę tu, czy poszukam czegoś innego

#kiciochpyta #internet #upc #netia #lte
  • 19
  • Odpowiedz
@orian: No właśnie to dla mnie odpada, bo tak jak pisałem mogę po miesiącu się stąd wyprowadzić.

@Dolan: To całkiem dobra oferta, tylko to 100zł za aktywacje... 160zł za miesiąc internetu nei brzmi zachęcająco, ale chyba nie mam co liczyć na żadne promocje
  • Odpowiedz
@Rizzo: w zeszłym roku była promocja instalacja za 1zł, w tym roku już niestety nie ma promo :< zapłaciłem tę stówę jednorazowo i tyle, co zrobisz, nikt inny nie ma netu bez zobowiązania.
  • Odpowiedz
Ja korzystam z internetu w play na kartę od pół roku. Mam zasięg LTE więc za 30zł na miesiąc bez limitu danych prędkość jest 15/5, a wieczorami 30/10 down/up. Tylko w modem trzeba zainwestować.
  • Odpowiedz
@Rizzo: Sprawdź to co @frogkiller opisał, wydaje się być najlepsze pod warunkiem, że będziesz miał dobrą jakość sieci.

Będziesz miał trochę wyższe latency w przypadku sieci komórkowej, ale Twoja umowa nie będzie związana z konkretnym miejscem tylko urządzeniem.
  • Odpowiedz
@orian: ja mam na kartę więc nie mam umowy, nie zrobię doładowania to koniec i tyle :) a jak będe potrzebował to moge znów zrobić. Ping jak gram w lola pomiędzy 50-80 więc calkiem spoko. Ale mieszkam w centrum wrocka.
  • Odpowiedz
@Rizzo: nie ma mtelefonu w play. Jest taka opcja że jak doładujesz za min 30zł to możesz na miesiąc odpalić LTE bez limitu, więc jak co miesiąc doładujesz 30zł to masz nieskończoność bezlimiteowego LTE.
  • Odpowiedz