Wpis z mikrobloga

#gamedev

No cześć mikroby!

Chciałbym wam przedstawić kilka pomysłów na system walki w mojej grze, może zdobędę tutaj jakiś feedback.

Przede wszystkim, w przeciwieństwie do Hotline Miami (gra do której gameplayowo mi najbliżej), nie planuję wprowadzenia walki na pięści, ani dobijania gołymi pięściami. Chciałbym żeby gracze byli zmuszeni do zdobycia oręża zanim ruszą do boju.

Na chwilę obecną mam przygotowane dwie bronie miotane, cegłę która może rykoszetować, ale jest mało celna i jedynie ogłusza przy trafieniu, oraz lotkę (nóż?) który leci prosto, zabija przy trafieniu, ale nie może rykoszetować i prawdopodobnie będzie znikała po trafieniu gracza.

Jeszcze dzisiaj zajmę się bronią do walki w zwarciu, na razie planuję trzy rodzaje:

Miecz Bękarci - zabija przy trafieniu, największy zasięg, długi czas przygotowania i nie można nim dobijać

Pałka - ogłusza przy trafieniu, średni zasięg, krótki czas przygotowania, długi czas dobijania

Nóż - zabija przy trafieniu, mały zasięg, natychmiastowe przygotowanie, natychmiastowe dobicie

Dopuszczam też zmodyfikowane wersje, jak pałka z kolcem (zabija przy trafieniu), albo skórki (nóż rytualny/miecz kata)

Pod spodem macie gfycata z testem cegły

No i obserwujcie tag #ppdev, będę pod nim wrzucał dev diary (co jakiś czas)
P.....m - #gamedev 



No cześć mikroby!

Chciałbym wam przedstawić kilka pomysłów na...

źródło: comment_DlD51XcQD6A577p7qgp3Lmolyuf1DcA8.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz