Wpis z mikrobloga

@mattvott: Taak, zapomniałem dodać opis ; )

Zatem Makehuman to programik przypominający edytor postaci w grach(waży ~100mb). Posiada sporo suwaków z opcjami, używa się go, żeby ułatwić sobie pracę przy modelowaniu postaci, jest darmowy, wspiera blendera i nie ma raczej kłopotów z importem.

Nie jestem ekspertem, mój poziom jest raczej low, trochę się bawiłem tym programem, żeby zobaczyć jak działa i uznałem go za ciekawy, więc postanowiłem podzielić się wiedzą
  • Odpowiedz
@mattvott: Jest darmowy program o nazwie Sculptris. Pamiętam, że miałem raz jakieś problemy z wrzuceniem tego na blendera, albo do UDK3 z powodu zbyt dużej liczby krawędzi, czy coś, już nie pamiętam. Ale w końcu się udało.

Nie używałem nigdy ZBrush, myślicie że ten Sculptris może być użytecznym narzędziem na miare wersji komercyjnej?
  • Odpowiedz