@WykopowaSekcjaBlendera: Moja sugestia jest taka, mimo że wystarczy wejść w link i sprawdzić, to przy dodawaniu takich linków z pluginami (czy jak to się nazywa w blenderze) to opisać po krótce jak działa, do czego jest używany itd. :)
Zatem Makehuman to programik przypominający edytor postaci w grach(waży ~100mb). Posiada sporo suwaków z opcjami, używa się go, żeby ułatwić sobie pracę przy modelowaniu postaci, jest darmowy, wspiera blendera i nie ma raczej kłopotów z importem.
Nie jestem ekspertem, mój poziom jest raczej low, trochę się bawiłem tym programem, żeby zobaczyć jak działa i uznałem go za ciekawy, więc postanowiłem podzielić się wiedzą
@mattvott: Jest darmowy program o nazwie Sculptris. Pamiętam, że miałem raz jakieś problemy z wrzuceniem tego na blendera, albo do UDK3 z powodu zbyt dużej liczby krawędzi, czy coś, już nie pamiętam. Ale w końcu się udało.
Nie używałem nigdy ZBrush, myślicie że ten Sculptris może być użytecznym narzędziem na miare wersji komercyjnej?
Tworzenie postaci w makehuman:
https://www.youtube.com/watch?v=m3SdEt5hDWI
http://www.makehuman.org/
https://www.youtube.com/watch?v=guJlKZwAb_g
Zatem Makehuman to programik przypominający edytor postaci w grach(waży ~100mb). Posiada sporo suwaków z opcjami, używa się go, żeby ułatwić sobie pracę przy modelowaniu postaci, jest darmowy, wspiera blendera i nie ma raczej kłopotów z importem.
Nie jestem ekspertem, mój poziom jest raczej low, trochę się bawiłem tym programem, żeby zobaczyć jak działa i uznałem go za ciekawy, więc postanowiłem podzielić się wiedzą
Nie używałem nigdy ZBrush, myślicie że ten Sculptris może być użytecznym narzędziem na miare wersji komercyjnej?