Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/31c5d3506b71cd954acfd6aa0e8fe9704eab7434ac16c633efb4b416d7cf95ba,q60.jpg)
Ryneczek +1101
Plusują osoby, które nie mają żadnego tatuażu ani nie planują sobie w przyszłości takowego zrobić. Zobaczymy, czy jest nas chociaż z tuzin. Odnoszę wrażenie, że każdy jest pomazany; od kasjerki w Netto do listonosza czy kuriera, to jest jakaś plaga. Do pomazanych rąk czy karków coraz częściej dochodzą łydki i uda a nawet twarz. Co innego poddać się trendowi mody albo sobie zmienić kolor włosów - to wszystko cofniesz w jeden dzień.
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f21b3eb342d451b7e261531cc305932f84ddb075de7c133db8c05f618fd5a5cb,w150.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/John_Galt_3369334654,q60.jpg)
John_Galt +16
#!$%@? mi wyszły te poziome to zacząłem robić na pałkę.... nie wiem, cisnąć dalej?
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/36c47b5f8889ab60adb2c6c6196253e113a23ed229c98db8bfc1cc318e6dbea0,w150.jpg?author=John_Galt&auth=6e9efd4b6036ead29e8bbf5c695320f9)
Zacząłem przenosić grę z C# SFML do #canvas przy pomocy Saltarelle Compiler. Na razie można tylko podnosić i rzucać pudełkami (jak w Chip & Dale na NES), albo układać sobie jedno na drugim. Oceńcie czy dobrze śmiga czy może za dużo zużywa CPU. Do kolizji użyłem metody z siatką więc chyba powinno być OK tylko nie wiem czy nie przepisywać do WebGL.
Klawisze: strzałki, Z - podnieś/postaw pudełko, X rzuć.
#gamedev #html5