blisher blisher 17.09.2014, 20:40:05 188 + Zrobiłem ragdolle i nie wiedzieć czemu zamiast posłusznie leżeć do podskakują jak #!$%@? xD#unity3d #blisherkodzi #gamedev źródło: comment_ELTklD18iSuA1hgxQq3kKB8yeIhdETcA.jpg Pobierz
i.....r konto usunięte 18.09.2014, 08:50:42 0 + if (#!$%@?) ridżidbady = disabled;@TadeuszSynZygmunta: Nie napisałem nigdy kłejka ale wydaje mi się, że powinno być właśnie "enabled"?
blisher blisher 18.09.2014, 09:42:21 via Android 0 + @henieknw: wtedy przeleca przez grunt i wpadna do jadra ziemi
TadeuszSynZygmunta TadeuszSynZygmunta 18.09.2014, 11:32:45 via Android 0 + @introligat0r: No nie, bo jak usuniesz rigidbody to nie będą się ruszać.
jigsaw96 jigsaw96 18.09.2014, 15:20:53 0 + @blisher: ustaw żeby po określonym czasie (około sekundy) po kontakcie z ziemią wyłączał się ragdoll
blisher blisher 18.09.2014, 15:38:45 0 + @jigsaw96: Co to znaczy wyłączał się ragdoll? Przecież ragdoll to nie komponent, nie da się zrobić ragdoll.enabled = false
jigsaw96 jigsaw96 18.09.2014, 15:43:05 1 + @blisher: miałem na myśli wyłączenie rigid body np rigidbody.active = false;albo rigidbody.detectionCollisions = false;
blisher blisher 18.09.2014, 15:44:23 2 + @jigsaw96: No ale takie rozwiązanie jest #!$%@?, coś w stylu "jak sprawić żeby dzieci w afryce nie chodziły głodne - poucinać im nogi".Bawiłem się już ragdollami i z takim podskakiwaniem spotykam się po raz pierwszy
#unity3d #blisherkodzi #gamedev
źródło: comment_ELTklD18iSuA1hgxQq3kKB8yeIhdETcA.jpg
Pobierzridżidbady = disabled;
@TadeuszSynZygmunta: Nie napisałem nigdy kłejka ale wydaje mi się, że powinno być właśnie "enabled"?
albo
Bawiłem się już ragdollami i z takim podskakiwaniem spotykam się po raz pierwszy