blisher blisher 17.09.2014, 20:40:05 188 + Zrobiłem ragdolle i nie wiedzieć czemu zamiast posłusznie leżeć do podskakują jak #!$%@? xD#unity3d #blisherkodzi #gamedev źródło: comment_ELTklD18iSuA1hgxQq3kKB8yeIhdETcA.jpg Pobierz
b.....k konto usunięte 17.09.2014, 20:43:10 0 + @blisher: Może zrobiłeś ich z kauczuku zamiast z krwi i kości? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TadeuszSynZygmunta TadeuszSynZygmunta 17.09.2014, 20:52:47 via Android 23 + @blisher: if (#!$%@?)ridżidbady = disabled;xD
D.....r konto usunięte 17.09.2014, 20:54:30 via Android 0 + @blisher: A nie możesz jakoś im po upadku wyłączyć kolizji albo "zamrozić" jakoś?
s.....d konto usunięte 17.09.2014, 23:36:46 6 + @blisher: Zostaw to jako opcję do odblokowania w preorderze.
to267224 to267224 18.09.2014, 01:37:26 1 + @blisher: pewnie jak predkosc dochodzi do 0 lub do epsilona, to potem przez to 0 gdzies dzielisz, cos staje sie wyjebiscie duze i to powoduje ze wyskakuja z impetem. A nie wyskakuja z mega impetem moze dlatego ze gdzies robisz clampaciekawe czy zgadlem -.-
ItTookTheNightToBelieve ItTookTheNightToBelieve 18.09.2014, 04:50:35 0 + @blisher: Ja bym tak zostawił i domyślił do tego jakiś gejmplej.
henieknw henieknw 18.09.2014, 07:47:25 0 + @blisher: Te ragdolle mają jakiś character controller/capsule collider? Jak upadną to wyłącz detectCollisions
#unity3d #blisherkodzi #gamedev
źródło: comment_ELTklD18iSuA1hgxQq3kKB8yeIhdETcA.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
if (#!$%@?)
ridżidbady = disabled;
xD
ciekawe czy zgadlem -.-