Wpis z mikrobloga

No to pograłem trochę w Train Fever. Stwierdzam że jeszcze słabo. Dobrze, że rozwijają grę cały czas i są już jakieś plany. Na chwilę obecną #!$%@?ące rzeczy:

- trasowanie jest statyczne a nie dynamiczne jak w OTTD: to znaczy że jak pociąg jest przypisany do pierwszej platformy, to choćby 2 była wolna to i tak będzie stał.

- sygnalizacja świetlna jest symbliczna i.. nie działa. Znaczy się, pociągi się stosują, ale obiekt przedstawiający sygnalizator nie zmienia się wcale (na jednym ze screenshotów widać jak pociąg stoi i światło zielone).

- lagi! #!$%@?. Myślałem, że w grze single-player mnie to nie spotka. A jednak. Za każdym razem jak opłaty mają być pobrane to gra się zatrzymuje na pół sekundy. Ale to wszystko: kursor, pociągi, wszystko #!$%@?. Bardzo denerwujące.

Ogólnie na plus, ale wymaga w pidzu pracy. Parę screenshotów w bonusie.

http://imgur.com/a/lHSKO#0

#openttd #trainfever
Pobierz parsiuk - No to pograłem trochę w Train Fever. Stwierdzam że jeszcze słabo. Dobrze, ż...
źródło: comment_Plz2RIB6RhTB5ICH2Ltsd6VP61lD0WYa.jpg
  • 6
@mentosh: No spadek nie może być zbyt duży, trzeba się nagimnastykować. Jak coś nie wychodzi, to skasuj i próbuj mniejszymi kroczkami. A jak dalej nie działa, to spróbuj od drugiej strony - czasami pyknie.

Ładne to wszystko, ale szybko się nudzi niestety. Brakuje takiej ilości surowców/fabryk jak w OTTD czy też bardziej skomplikowanych sygnalizatorów.
@parsiuk: no wlasnie najbardziej #!$%@? jest to ze po stacjach zostaja dziury a te równanie terenu nijak to wyrownuje.. no tak, cargo ssie niewyobrażalnie. ale gdyby było więcej fabryk to nie wiem czy w ogole utrzymałoby 10fps.. już teraz sie tnie jak u Ciebie.

szkoda, bo graficznie ma potencjał, tylko trzeba by to zoptymalizować i troche rozszerzyć.
@mentosh: No mam wrażenie, że gra była bardziej pomyślana jako "symulator makiety kolejowej". Wszystko to ładne i kolorwe, ale...

Wiesz, mi nie tyle chodziło o ilość "biznesów" na mapie w danym momencie, co raczej o ich wybór: na chwilę obecną, dość skromny.

No i ten lag....grr.
@parsiuk: jestem w kontakcie z deweloperami, zgłosilem im wszystkie swoje i Twoje żale, dostałem dev build w którym sygnały działają tak jak powinny i zostały dodane dwa nowe (stary semafor działa blokowo, te nowe sa z instrukcją if jak poziomy żółty z openttd i jeden działa tak jak ten z białą tabliczką i pomaranczowym paskiem umozliwiajac jazde pociag za pociagiem).

W nowej wersji ma byc juz mozliwosc modyfikacji stacji bez jej