Wpis z mikrobloga

@Sejm: zaprojektuj sobie maszynkę stanów która pozwoli na zorganizowane zarządzanie scenami. Oprócz tego niech każda scena posiada swój graf w którym przetrzyma wszystkie jednostki przeznaczone do rysowania na ekranie. Potem sobie deleguj z pętli gry update i render do maszynki stanów a stamtąd do grafów w każdej ze scen. I już masz fajny prosty szkielet którym łatwo zarządzać.
  • Odpowiedz
@Sejm: W poprzednich projektach #libgdx stosowałem standardowe obiektowe drzewko

Dla przykładu tu masz źródła gry, którą zrobiłem w 48h i opierała się właśnie na tym (mocno zasyfiony/zahackowany schemat ze względu na czas, ale koncepcje można zobaczyć) http://www.ludumdare.com/compo/ludum-dare-30/?action=preview&uid=28690

Obecnie próbuję coś zdziałać z systemami encji (kompozycja zamiast dziedziczenia), a konkretnie z Ashley. Relacjonuję przebieg na mirko pod #lukzdev. W skrócie każda encja składa się z różnych
jasiek13 - @Sejm: W poprzednich projektach #libgdx stosowałem standardowe obiektowe d...

źródło: comment_qrhZB9esmzIS2oW76KciIZl0X61i8UzT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz