W niedzielę 07.09.2104 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi „Płacę z Inteligo” i "Płacę z IKO".
W czasie przerwy karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.
W czasie przerwy transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.
Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.
Planowana przerwa modernizacyjna (7 września br.)
W czasie przerwy karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.
W czasie przerwy transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.
Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.