Wpis z mikrobloga

Mam #!$%@? na maxa. Może ktoś z mirków może mi pomóc?

Przez ponad półtora miesiąca jestem bez drukarki. Zepsuła się na początku lipca. Oddałem ją do sklepu x-kom gdzie kupiłem. Po miesiącu wydano mi "nową" która okazała się zepsuta.

Na drugi dzień oddałem ją do sklepu x-kom. Na miejscu obiecano mi, że w ciągu tygodnia zostanie wymieniona na sprawną.

Czas mija a ja jestem bez drukarki na którą wydałem ponad 500 pln.

Zadzwoniłem wczoraj do serwisu HP i okazało się, że nie otrzymali do naprawy mojej drukarki (podałem nr seryjny).

Na maile x-kom oczywiście nie odpowiada. Próba połączenia z infolinią kończy się na ponad 30 minutowym słuchaniu Chopina, a gdy dziś udało mi się w końcu dodzwonić zostałem po prostu zbyty.

Pani przy słuchawce odmówiła mi podania nr zgłoszenia gwarancyjnego, który x-kom otrzymuje od serwisu HP po wysłaniu do nich niesprawnego sprzętu.

#xkom ##!$%@? #hp
  • 4
@Armo11: Prześlij nam, prosimy, numer Twojej reklamacji na kontakt[at]x-kom.pl. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę.

Edit: OK, nie trzeba. Twoje urządzenie zostanie przez nas wymienione na nowe ze względu na bardzo duże obciążenie serwisu producenta. Tak, abyś nie musiał czekać na naprawę, a abyś od razu otrzymał sprawne urządzenie. Jeszcze dzisiaj powinieneś dostać wiadomość e-mail w tym temacie z naszego Serwisu.