Wpis z mikrobloga

@Opipramoli_dihydrochloridum: aż sprawdziłem w mejlach czy nic takiego nie było :D Sytuacja wyglądała tak, że trzy tygodnie temu zadzwoniłem do nich w sprawie zepsutego hdmi, oni wysłali do mnie kuriera po konsolę, dziś do mnie wróciła. Około 20 podłączyłem, wszystko śmiga, zagrałem w fife, a o 21 zorientowałem się że leci już superpuchar więc szybko przed wyłączeniem sprawdziłem jeszcze informacje o systemie i tam mam wpis że wolne 5000MB / 12
  • Odpowiedz
@laki1: Napisz im maila że jesteś bardzo niezadowolony z takiej jakości obsługi serwisu Sony, bo teraz znowu będziesz musiał czekać na wymianę dysku/konsoli, podczas gdy znajomi wesoło grają na swoich xboxach. Jeśli dział PR mają ogarnięty to jeszcze PS4 dostaniesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@laki1: Opłaca się napisać choćby po to żeby ten co wysłał zły dysk dostał po uszach, bo potem człowiek czeka nie wiadomo ile na swój sprzęt, a to nie jest jakaś wielka filozofia sprawdzić co się odbiera i wydaje w serwisie.
  • Odpowiedz