Wpis z mikrobloga

@klay: Ale po co? W duzej czesci przypadkow sprawa jest trywialna - reklamacja, po odmowie skarga na istniejacym formularzu do ULC... Problemy wystepuja jedynie z liniami niskokosztowymi - Ryanair, Wizz Air, czasem trzeba tez troszke bardziej natrudzic sie przy czarterze.

Pamietaj, ze w postepowaniu w ULC to na linii ciazy obowiazek wykazania, ze opoznienie bylo spowodowane sytuacja nadzwyczajna, ty tylko przedkladasz swoje racje.
@Bolilol_Forevor: Też gdzieś czytałem że z czarterami trudnij coś ugrać, a mnie właśnie wyrolował Small Planet Airlines, który ponad 5 godzinne opóźnienia ma w stałym repertuarze. Podobno wypracowali sobie sposób, że na reklamację w oparciu o UE 261/2004 odpowiadają propozycją wypłaty odszkodowania ok. 130 zł na podstawie tzw. Karty Frankfurckiej. Czyli w przypadku takiej odpowiedzi oficjalna skarga na przewoźnika do ULC? Udało ci się kiedyś dostać odszkodowanie w podobnej sytuacji?

#
@klay: Pisac, pisac. Polecam watek: http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/85-podroze_lotnicze/23958-odszkodowanie_dla_pasazera_odwolany_lub_opozniony_lot_uszkodzony_bagaz_i_inne-116.html

Generalnie, po pierwszym odmownym kontakcie ze strony linii rezygnuje 80% skarzacych. Im dluzej wytrzymasz, tym lepiej dla Ciebie. Linie czarterowe eksploatuja w sezonie samoloty na granicy wytrzymalosci z minimalnymi postojami itp., bo maja zarabiac. Stad nawet mala obsuwka powoduje fale, ktora rozladowuje sie nieraz wiele dni. Nic nie zaszkodzi. :)
@mattttx: Sorry, że odgrzewam temat, ale będę niedługo składał skargę do ULC i zastanawiam się, czy mam to wszystko wysłać pocztą w formie papierowej (skarga i załączniki) czy mogę zeskanować i wysłać mailem? I co w sytuacji, kiedy dostałem odpowiedź (odmowną) na reklamację, ale samej reklamacji nie mam (bo była zgłaszana przez formularz internetowy)? Wystarczy sam numer reklamacji u przewoźnika i jego odpowiedź?
@ponton: Wyślij kopie papierowe. To nic, że nie masz kopii reklamacji, dołącz do formularza ULC pismo z wyjaśnieniami dokładnymi, datami wysyłki reklamacji i wszystkim, co może Ci pomóc.