Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert:

JAK DZIAŁA UBEZPIECZENIE WYŚWIETLACZA W ORANGE:

(oczywiście w całej historii piszę o dniach roboczych)

Nowa Xperia Z2. Uszkodziłam wyświetlacz. Mam ubezpieczenie - czemu nie skorzystać.

Dzwonię: "Kurier przyjedzie w ciągu 4 dni".

4 dzień: nie przyjechał.

Dzwonię: "Przyjedzie jutro, bo się nie wyrobił".

Mówię: "przecież powiedzieliście, że maksymalnie w ciągu 4 dni odbierzecie telefon".

Konsultant odpowiedział, że macie prawo raz przełożyć wizytę, tzn. 5 dnia miał być na 100%.

5 dnia popołudniu dzwonię kolejny raz i powiedziano mi, że jednak macie prawo to przełożyć jeszcze raz, więc w ciągu kolejnej doby na pewno przyjedzie kurier odebrać mój telefon.

Zadzwoniłam 6 dnia i okazało się że po przełożeniach wizyty kuriera MOJE ZGŁOSZENIE USZKODZENIA WYGASŁO i muszę zgłosić to jeszcze raz, więc drugi raz zgłosiłam i drugi raz przechodziłam weryfikację, nowe nadanie numeru i poszło nowe zgłoszenie do kuriera. Okazało się, że kurier nie ma czasu przyjechać 7 dnia (od pierwszego zgłoszenia szkody) ale po wymianie zdań na infolinii obiecano mi, że kurier przyjedzie dnia 8.

Nauczona doświadczeniem 8 dnia od rana dzwoniłam do DPD, gdzie w końcu moje telefony kogoś wkurzyły i podano mi numer do kuriera, do którego 4 razy dzwoniłam, żeby jednak zlitował się nade mną i odebrał ode mnie telefon.

8 dnia kurier przyjechał.

Myślę sobie: Ufff.... Od tego momentu macie 14 dni roboczych, żeby naprawić mój telefon, prawda?

Dzisiaj minął tydzień (kalendarzowy) odkąd oddałam telefon kurierowi. Z ciekawości zadzwoniłam do ORANGE. Podałam numer zgłoszenia. Okazało się, że nie posiadają żadnej informacji na temat tego zgłoszenia, ponieważ - uwaga - nie dostali jeszcze mojego telefonu od DPD.

Czy to jest standard obsługi klienta w ORANGE? Sami określacie sobie terminy, których nie jesteście w stanie dotrzymać.

Dziś jest dokładnie 12 dzień odkąd pierwszy raz zgłosiłam szkodę na waszej infolinii. Powiedziano mi, że w sumie naprawa telefonu od momentu zgłoszenia szkody zajmuje MAKSYMALNIE 18 dni. Zostało 6. Rozumiem, że mimo wszystko dostanę mój telefon za tydzień?

#orange #telefony #sadstory
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

z tego numeru przełączono mnie chyba na standardową infolinię, gdzie dalej nikt nie może udzielić mi ŻADNYCH INFORMACJI o mojej sprawie. co dalej?
  • Odpowiedz