oneoneone oneoneone 27.07.2014, 21:08:55 via Android 2 + Ciągle pokazuje mi się taki komunikat, gdy korzystam z aplikacji Telefon. Nie można zakończyć połączenia. Czy ktoś z was miał taki problem? Jak to naprawiać? #pomocy #android #ithelp #pytanie #samsung #ace2 źródło: comment_yLanut40s5R2Rc6vMmAUHDk2WqSrHcQ0.jpg Pobierz
oneoneone oneoneone 27.07.2014, 21:10:47 via Android 0 + @KuliG: można trochę jaśniej? Nie do końca ogarniam zwroty.
Unforg1vable Unforg1vable 27.07.2014, 21:10:45 0 + @oneoneone: sproboj wyczyscic dane w aplikacji telefon
P.....l konto usunięte 27.07.2014, 21:10:50 1 + @polik95: @oneoneone: macie swiftkey? to to. trzeba wyczyscic cache tej aplikacji
KuliG KuliG 27.07.2014, 21:11:06 0 + @oneoneone: no wgrane coś więcej niż to co wyszło razem z pudełkiem
oneoneone oneoneone 27.07.2014, 21:12:36 via Android 0 + @KuliG: raz zamieniałem system na nowszy, ale robił to serwisant. Jakieś pół roku temu.
P.....l konto usunięte 27.07.2014, 21:14:19 0 + @polik95: wszedzie pisza i mowia ze to zawsze swiftkey robil te problemy zwlaszcza na andku 4.4. azpewne jest cos jeszcze
nexe nexe 27.07.2014, 21:15:29 3 + @oneoneone: Musisz włączyć Menadżera pobierania, który z jakichś niewyjaśnionych przyczyn czasami się wyłącza i już nie włącza automatycznie.
oneoneone oneoneone 27.07.2014, 21:21:01 via Android 0 + @nexe: faktycznie, teraz działa jak powinno. Mamy zwycięsce. Plusy dla tego pana proszę!
struggledgorilla12 struggledgorilla12 27.07.2014, 21:37:29 0 + @oneoneone: kup nokie z windowsem? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#pomocy #android #ithelp #pytanie #samsung #ace2
Mamy zwycięsce. Plusy dla tego pana proszę!