Aktywne Wpisy
To samo ci dzikusy i barbarzyńcy zrobią z Wami, gdy w razie wojny zostaniecie złapani a ruscy będą potrzebować informacji. To samo robią teraz z całą masą żołnierzy ukraińskich.
Chvuj z terorrystami, ale publikowanie takich treści, chwalenie się tym, przyzwolenie na takie działania pokazuje jak wielka przepaść cywilizacyjna dzieli nas od dzikiej, barbarzyńskiej kacapii. Dali dupy i nie powstrzymali zamachu, to jedyne co teraz potrafią to torturować podejrzanych, zamiast po prostu wytoczyć
Chvuj z terorrystami, ale publikowanie takich treści, chwalenie się tym, przyzwolenie na takie działania pokazuje jak wielka przepaść cywilizacyjna dzieli nas od dzikiej, barbarzyńskiej kacapii. Dali dupy i nie powstrzymali zamachu, to jedyne co teraz potrafią to torturować podejrzanych, zamiast po prostu wytoczyć
Trabancik +34
Changelog
0.95 -> 0.96
GENERAL:
* (linux) now VCMI follows XDG specifications. See http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=858
ADVENTURE AI:
* Optimized speed and removed various bottlenecks.
ADVENTURE MAP:
* Heroes auto-level primary and secondary skill levels according to experience
BATTLES:
* Wall hit/miss sound will be played when using catapult during siege
SPELLS:
* New configuration format: http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Spell_Format
RANDOM MAP GENERATOR
* Towns from mods can be used
* Reading connections, terrains, towns and mines from template
* Zone placement
* Zone borders and connections, fractalized paths inside zones
* Guard generation
* Treasue piles generation (so far only few removable objects)
MODS:
* Support for submods - mod may have their own "submods" located in /Mods directory
* Mods may provide their own changelogs and screenshots that will be visible in Launcher
* Mods can now add new (offensive, buffs, debuffs) spells and change existing
* Mods can use custom mage guild background pictures and videos for taverns, setting of resources daily income for buildings
GENERAL:
* Added configuring of heroes quantity per player allowed in game
#heroes3 #homm3 #vcmi