Wpis z mikrobloga

#mechanika #inzynieria #studbaza Wczoraj pytałem o notatki z mechaniki, gdyż mam problem z pewnym zadaniem (a dostanę jeszczę 5 podobnych), ale odpadam ze zrobieniem tego niestety, jestem noga z mechaniki, a i ten przedmiot nie jest mi jakoś do mojej specjalizacji potrzebny :) A więc mirki ktoś może zajmuje się rozwiązywaniem zadań tego typu? Pisać, oczywiście nie mówię, że za darmo, ale wiadomo nowej 911 w prezencie też nie kupię za to :)
Olbor - #mechanika #inzynieria #studbaza Wczoraj pytałem o notatki z mechaniki, gdyż ...

źródło: comment_0M4vJz1kwvImK0bM9eN9UeQZHaHC9FW9.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@Olbor: dałem ci wczoraj materiały do tego. tu wystarczy operować na wektorach i pochodnych. wektor wodzący to hasło kluczowe

z resztą z tego co widzę to masz tam takie podstawy, wstęp dopiero

nawet tytuł ci podpowiada czego musisz poszukać - definicja prędkości i przyspieszenia. a pozycja to właśnie ten wektor wodzący
  • Odpowiedz
@padobar Ja wiem to nawet bym dał radę ogarnąć ale to 1 z 6 zadań reszta będzie dużo trudniejsza jak mniemam, ale pewnie podobnej długości. Ja teraz jestem zawalony to po prostu miałem nadzieję, że jakiś wykopek może się podjąć tych zadań, i krzyknąć cenę :)
  • Odpowiedz
@padobar jak na warunki większości krajów afryki subsaharyjskiej zapewne sporo, na warunki europy średnio :D sam nie wiem jaka jest stawka za takie rzeczy :D
  • Odpowiedz
@padobar no jasne w tym momencie jest to praktycznie nie mozliwe, ale tak przykladowo 6 zadan, to pierwsze teoretyczne potem z danymi, i tak stopniowo zwiększający się poziom trudności? ;d
  • Odpowiedz
@Olbor: ja ci zrobię to, a ty mi zrobisz projekt napędu tokarki za który nie mogę się wziąć xD

na serio nie da się tego wycenić po tym jednym zadaniu.

ale powiedz tylko do kiedy masz termin i dlaczego to jest po angielsku? :P
  • Odpowiedz