Wpis z mikrobloga

Moja #nokialumia820 zachorowała, wyświetliła trochę artefaktów na ekranie po czym zgasła, telefon wydaję się działać dzwoni nawet. Hard reset vol- i pwr nic nie dał. Nokia software update nie może się połączyć z moim #windowsphone i zaawansowny sprzęt stał się cegłą, reklamacja zgłoszona, aczkolwiek mieszkamy w polsce i gwarancja często nieskuteczna. #bojowkawindowsphone Na pokładzie był #windowsphone81 Macie może jakieś sugestie co jeszcze mogę zrobić z tym telefonem aby odżył?
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Czipsu: Cały czas jest wpięty, naciskam power to podświetla klawisze nawet jest widoczny w komputerze ale przeglądać mogę tylko 'phone' bo karty sd już nie pokazuje.
  • Odpowiedz
@eryk: aWciskamy jednocześnie przyciski Vol Down + Power + Camera. Po kilku sekundach telefon zawibruje, puszczamy wtedy przycisk Power (środkowy), pozostałe dwa przyciski trzymamy jeszcze przez około 5 sekund.
  • Odpowiedz
@Grzesio87: Tak zrobiłem, dostałem już potwierdzenie "Dziękujemy za złożenie zgłoszenia do Nokia Care. Niedługo się z Tobą skontaktujemy. " to było godzinę temu :)
  • Odpowiedz
@WielkaPolska: A jednak nic wyłączony telefon zostaje włączony przez NSU i podejmuje probe instalacji firmware po czym twierdzi ze instalacja nie powiodła się.
  • Odpowiedz
@eryk: pomyłka ja robiłem to przez Product Suport tool for Store - Nokia Care Suite, najpierw ściągasz soft potem na wyłączonym telefonie wchodzisz kombinacją klawiszy w bootloader i wgrywasz nowy ROM poszukaj na necie opisu
  • Odpowiedz
@WielkaPolska: Przeflashowałem, wyświetlacz zero reakcji nawet przy flashowaniu gdzie powinien być bordowy brak oznak życia. Czekam więc aż sie odezwie serwis.
  • Odpowiedz
@Czipsu: @WielkaPolska: @Grzesio87: @fakdesystem: @Czarny_Klakier: W kwestii informacji moja Lumia znajduje się już od piątku w serwisie ze statusem "W trakcie obsługi serwisowej" trochę jej zajęło dotarcie do Regenersis :)

Tylko raz wcześniej wysyłałem telefon na gwarancję był to Ipaq Busniess Navigator, który w ciągu 7 dni zdążył pojechać i przyjechać (nowy) prosto z Holandii - serwis Door2Door. Ale europejskie firmy mają
  • Odpowiedz