Mam w swojej bestii żarówkę H4 35 Watt. I w nocy gunwo widać. Przegląd dopiero za rok. Co zamontować, żeby było lepiej - czyli bezpiecznie? Jakieś LED?
@WolvvloW: moze regulacja gora / dol wystarczy? jesli nie to jakies dedykowane do moto mozna kupic ktore swieca mocniej i sa odporniejsze na "trzesienie" (w co nie do konca wierze)
@WolvvloW: Odbłyśnik nie jest wypalony? Ile lat ma? Szkło jest czyste? Zależy też jaki motocykl, w niektórych prosto z fabryki g---o było widać. LEDa możesz spróbować ale jak odbłyśnik i szkło są w złym stanie to będziesz miał taką samą kupe jak obecnie
@bocznica @xede @bonekropik nawet facet na stacji diagnostycznej powiedział, że do przeglądu to luz, ale żarówka g------a starego typu Więc na tym się skupiam
@WolvvloW: To nie ma sensu najmniejszego. Odbłyśnik i szkło skupiają światło (lub je rozpraszają), co z tego że założysz nową żarówę jak ci światło rozproszy na wszystkie strony tylko nie do przodu.
Sprawdził ci chociaż linie odcięcia czy spojrzał na oko i stwierdził że cie puści? Jak nie chcesz fachowej porady to zaloz se po prostu ta zarowke po swojemu i tyle
@WolvvloW: kupuj Leda, świat i ludzie, tylko takiego firmowego nie chińczyka w dodatku mniejszy pobór prądu o 70%, na ledzie jeszcze prądnica odpocznie i akulator zyska.
Te chińskie Ledy są d d... ale te firmowe mają dobrą linie odcięcia, lepsza niż żarówka h4. Ja mam w jednym osrama w drugim Philipsa i jestem mega zadowolony
Mam w swojej bestii żarówkę H4 35 Watt. I w nocy gunwo widać. Przegląd dopiero za rok. Co zamontować, żeby było lepiej - czyli bezpiecznie?
Jakieś LED?
Więc na tym się skupiam
Sprawdził ci chociaż linie odcięcia czy spojrzał na oko i stwierdził że cie puści? Jak nie chcesz fachowej porady to zaloz se po prostu ta zarowke po swojemu i tyle
Te chińskie Ledy są d d... ale te firmowe mają dobrą linie odcięcia, lepsza niż żarówka h4.
Ja mam w jednym osrama w drugim Philipsa i jestem mega zadowolony